ChatGPT je alat baziran na veštačkoj inteligenciji, sa kojim možeš da vodiš razgovore, recimo kao sa ličnim konsultantom.
Može umesto tebe da kreira marketinški sadržaj, piše mejlove, blogove, opise poslova, čak i pesme.
Nakon lansiranja krajem 2022. godine za samo pet dana je dostigao milion korisnika, brže od bilo koje aplikacije ikada.
Koliko se u međuvremenu primio u Srbiji?
Rezultati govore da je mali procenat zaposlenih u Srbiji uopšte upoznat sa ovim alatom. Za sada možemo da konstatujemo
da je krenulo „početno opipavanje snaga“ između veštačke inteligencije i zaposlenih u Srbiji, više u privatne nego poslovne svrhe.
Ozbiljnija primena AI nije još krenula. Naravno, očekivan je otpor starijih generacija i brzo saživljavanje sa ovim novitetom kod Gen Z.
Najpozitivniji stav prema ChatGPT ima generacija Z, njih 44%, Milenijalci 27%, generacija X 21%, Baby Boomer-i 9%.
Pozitivan stav prema upotrebi ChatGPT-ija u poslovne svrhe ima svega 28 odsto zaposlenih.
Ovo su rezultati iz istraživanja benefita koje poslodavci nude i osluškivanja potreba zaposlenih, kompanije Infostud, Osiguranik. Rezilient i Tim centar, po drugi put su sprovele najveće istraživanje beneficija i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji pod nazivom “Šta to radi zaposlene”.