Kompanija je za sada snažno prisutna u Istočnoj Evropi, na Bliskom istoku i u Africi i ima 650 prodavnica u gotovo 25 zemalja. U 17 zemalja prisutna je kao franšiza. Nedavno su pokrenuli poslovanje, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori, a krajem 2021. najavljen je i ulazak na tržište Srbije (na Kosovu i Metohiji već posluju od nedavno). Prema poslednjim informacijama, kompanija planira da do 2023. učetvorosturči broj franšiznih prodavnica, odnosno, udvostruči broj zemalja u kojima posluje.
PAPA JOHN’S OTVARA VIŠE OD 100 LOKACIJA U KINI
Za pokretanje franšizne prodavnice obuće pod ovim brendom potreban je prostor od najmanje 600 m². Lokal bi trebalo da bude smešten na premijum lokaciji kao što su tržni centri ili prometne ulice.
U portfoliju Flo ima i sopstvene brendove cipela kao što su Kinetix, Dockers by Gerli, Polaris, Butigo i Mercedes, kao i poznate licencirane marke (Lumberjack, Nine Vest…).