Poznati pizza brend Papa John’s otvara više od hiljadu lokacija u Kini

by Vesna Lapčić

Papa John’s International je najavio potpisivanje ugovora sa Fountainvest Partners, vodećim azijskim fondom privatnog kapital, za otvaranje 1.350 lokacija u Kini do 2040. Reč je o franšiznom ugovoru koji će pojačati prisustvo brenda u Kini, koja je jedna od najbrže rastućih dostava pica tržišta u svetu.

FountainVest Partners je takođe kupio udeo u trenutnom primaocu franšize Papa John’s za kinesko tržište, kompaniji CFB Grupi, koja poseduje 160 restorana širom Šangaja i južne Kine.

„Papa Džons ima ogroman globalni razvojni potencijal u SAD kao i na tržištima u razvoju, posebno u odnosu na konkurenciju. Novi razvojni sporazum sa FountainVestom će povećati broj Papa John’s jedinica za 25 odsto,“ rekao je Rob Linč, predsednik i izvršni direktor Papa John’s.

Od svog osnivanja 2007. godine, FountainVest se uvek fokusirao na koncepte i poslove koji bi bili privlačni kineskoj srednjoj klasi koja je u usponu.

„U FountainVest-u, naš investicioni proces počinje identifikacijom preduzeća koja su orijentisana na rast i vodeća u industriji, a koja su usklađena sa dinamikom rasta kineskog tržišta“, rekao je Endrju Hag, generalni direktor FountainVest-a.

Foto: Papa John’s Twiter

Related Posts