Izvršni direktor švajcarskog giganta za hranu i piće Nestle rekao je da će biti otvoren za „veliku poslove“ nakon smanjenja udela u francuskom kozmetičkom brendu L’Oreal u decembru.
Mark Šnajder, izvršni direktor kompanije poznate po brendovima Nescafe i Kit Kat, rekao je za CNBC da iako nije „prinuđen“ da vrši bilo kakve akvizicije, svakako razmatra sve opcije kao deo svoje ukupne strategije rasta.
„Otvoreni smo da ponovo napravimo neki veliki posao“, rekao je Šnajder Julijani Tatelbaum u četvrtak. „Da li se osećamo prinuđenim da to uradimo? Ne. Da li smo otvoreni za to? Da.“
On je rekao i da će razmotriti manje akvizicije koje ne bi zahtevale velike regulatorne izazove.
Nestle je smanjio svoj udeo u L’Orealu na 20,1% sa 23,3% u decembru, prodavši 8,9 milijardi evra (10 milijardi dolara) akcija.
Nestle je objavio da su u prošloj godini organski ostvarili rast od 7,5% dok je prodaja na godišnjem nivou rasla 3,3% i dostigla je vrednost 94,5 milijardi dolara.