Četvorostruki NBA šampion Stiven Kari udružuje se sa bivšom prvom damom Mišel Obamom kako bi ponudio zdravije sportsko piće.
Kari i Obama su u sredu najavili lansiranje Plezi Hydration, preko Obamine kompanije za javno dobro, Plezi Nutrition. Piće doprinosi Karijevom rastućem portfoliju poduhvata van terena dok se 37-godišnjak bliži poslednjim godinama svoje igračke karijere.
U kategoriji sportskih pića uglavnom dominiraju tri glavna igrača. PepsiCo Gatorade ima 61 odsto tržišnog udela, a slede Coca-Cola Powerade sa 14,5 odsto i BodyArmor sa 11,8 odsto, prema podacima kompanije za analizu podataka Euromonitor International.
Kari se pridružuje rastućoj listi sportista i poznatih ličnosti koje ulažu u tržište sportskih i energetskih pića od pokojnog Kobija Brajanta (BodyArmor) do Lebrona Džejmsa (Mtn Dew Rise) do borca i uticajnog čoveka Logana Pola (Prime).