UNIQA osiguranje pridružila se humanitarnoj kampanji „Pruži korak“ koju organizuje Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka (NURDOR), donacijom od 500.000,00 dinara za izgradnju nove roditeljske kuće u Beogradu. Ovaj objekat služiće za smeštaj i brigu o mališanima obolelim od malignih bolesti i njihovim porodicama, koji su prinuđeni da zbog lečenja dođu u Beograd. Kapaciteti buduće kuće biće znatno veći od postojećih, a planirano je da smesti 20 porodica.
Kampanja „Pruži korak“ okupila je veliki broj kompanija-donatora i ogroman broj korisnika – što iz Srbije, što van nje. U jednom trenutku aplikacija “Pruži korak” imala je više od 520.000 aktivnih korisnika. Kroz ovu akciju svi zajedno smo pokazali da je moguće pokrenuti i udružiti veliki broj ljudi u važne društvene ciljeve i da interesovanje za to postoji – samo je važno ponuditi ljudima priliku.
Kroz aplikaciju sredstva su sakupljana tako što su građani pešačili i brojali svoje pređene korake-kilometre, a društveno odgovorne kompanije su korake unovčavale i po formuli jedan pređeni kilometar = 10 dinara, uplaćivale “kilometraže” NURDOR-u kao donaciju.
„UNIQA osiguranje ima dugu tradiciju društveno-odgovornog poslovanja i to je potvrdilo još jednom, donacijom Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR), u iznosu od 500.000,00 dinara. Posebno nam je drago što smo udruženi u važnom cilju, i građani i kompanije, pokazali da zajedno možemo da napravimo veliki korak. Taj pruženi korak obezbediće izgradju joše jedne do sada najveće roditeljske kuće i uslove da mališani koji su zbog malignih bolesti prinuđeni da budu na lečenju u Beogradu, to vreme provedu uz podršku i brigu svojih porodica u najbližem okruženju“, izjavila je Gordana Bukumirić, predsednica Izvršnog odbora UNIQA osiguranja.
Kampanju „Pruži korak“ pokrenuli su Tamara Klarić i Bogdan Stevanović, aktivisti NURDOR-a, koji su od 19. do 26. septembra pešačili od Niša do Beograda, 256 kilometara, kako bi prikupili sredstva za izgradnju nove NURDOR roditeljske kuće. Sa idejom da ličnim primerom motivišu druge da se uključe skrenuli su pažnju javnosti na rad NURDOR-a i promovisali društveno odgovornu aplikaciju za mobilne telefone „Pruži korak“.
„Pruži korak” je prva kampanja ove vrste u Srbiji, koja je rezultirala ukupnom donacijom nešto većom od 56 miliona dinara i dovela do toga da, prema našim saznanjima, Srbija postane prva država čiji su građani i prijatelji dobre volje prepešačili obim planete Zemlje u humanitarne svrhe.