Tržište vannastavnih aktivnosti raste. Zašto?

by Vesna Lapčić
Piše: Miroslav Samardžić, osnivač franšiznog sistema Škola brzog čitanja i mudrog učenja
Tržište vannastavnih aktivnosti konstantno raste. Svedoci smo u poslednje vreme enornom rastu pružalaca ovakvih usluga. Mnogi se pitaju zbog čega je to tako? Odgovori verovatno leže u činjenici da redovno obrazovanje ne može na pravi način da isprati potrebe koje savremeni način života nameće. Tako su deca a često i odrasli prinuđeni da različita znanja i veštine stiču kroz vannastavne edukativne centre.
Prvi koji su prepuznali edukativno preduzetništvo su svakako ljudi koji su radili u sektoru  obrazovanja. Oni su prepoznali   šta su nedostaci klasičnog obrazovnog  sistema i šta treba ponudititi kako bi se ti nedostaci otklonili.  Tako su nastajale prve škole stranih jezika, računara, muzike, sporta  itd.
Vremenom je cela stvar zbog sve većih potreba društva postala mnogo ozbiljnija. Počeli su da se razvijaju  edukativni franšizni sistemi. Na početku inostrani koji su nudili gomilu znanja, iskustva i marketinških alata.  Individualne škole kroz samostalan proces su sve manje mogle da isprate nov metod razvoja marketinga i pristupa tržištu, tako da se sve  više osoba  odlučivalo za ulazak u edukativni franšizni sistem. Ulaskom u franšizni sistem primalac franšize, odnosno osoba koja pokreće franšizni edukativni centar plaća ulaznu franšiznu nadoknadu kako bi na određenoj teritoriji imala prava za realizaciju programa iz portfolija tog franšiznog sistema. Sve više ljudi je shvatalo da je mnogo jednostavnije, sigurnije i lakše investirati u franšizu nego razvijati sopstveni posao.

ŠLARAFIJA – FRANŠIZA KOMPANIJE KOJA TRAJE 90 GODINA

To, između ostalog, dokazuje i širenje naše Škole brzog čitanja i mudrog učenja kako u Srbiji tako i u zemljama okruženja: Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori, Mađarskoj… Za više detalja pogledajte na Franchising.rs
Franšiza nudi skup elemenata već postojećeg obrazovnog sistema, koji je prošao bazične ispite tržišta i osvojio određeni deo teritorije na kojem  posluje. S tim u vezi školica kao primalac je osigurana od početka od većih problema koji franšizni edukativni sistem pokriva. Svojim načinom rada, setom veština iz oblasti marketinga, dizajna, finansija franšiza primaocu omogućava poslovanje bez većeg rizika. Primalac tj. škola koja uđe u sam franšizni sistem ima obavezu da ispoštuje sve pravne i ugovorene obaveze , koje će joj kroz pravilno i blagovremeno usmeravanje omogućiti dobro poslovanje i  već istestiran edukativni plan procesa nastave.
Danas franšizni edukativni sistemi zauzimaju dominantnu ulogu  u celom sektoru vannastavnog obrazovanja  i ubrzavju njegov dalji rast i razvoj.

Related Posts