Swiss Re se udružio sa vodećom platformom za mentalno zdravlje, Wysa, kako bi kreirao aplikaciju za osiguranje koja će pomoći potrošačima da bolje prate svoje mentalno zdravlje i poboljšaju veze sa drugim programima podrške osiguravača.
Povodom Svetskog dana mentalnog zdravlja koji je bio 10. oktobra, Swiss Re Institut je objavio istraživanje da 45 miliona potrošača sa šest tržišta (Australija, Kanada, Francuska, Nemačka, Velika Britanija i SAD) smatra da će negativni događaji u vezi sa mentalnim zdravljem biti veoma ometajući u funkcionisanju te da bi bilo dobro da ovaj rizik ima mogućnost osiguravajućeg pokrića. Prateći dešavanja na tržištu Swiss Re je sklopio ekskluzivno partnerstvo sa vodećom platformom za mentalno zdravlje, Wysa, sa idejom da se kreira aplikacija koja bi omogućila ljudima da prate mentalno zdravlje, ali i da se povežu sa drugim segmentima podrške koje pružaju osiguravači.
Jolee Crosby, Swiss Re’s Head of L&H Global Core Solutions, Underwriting & MedRe, s kaže da se procenjuje da je godišnja vrednost šteta koje se prijave osiguravačima, a u vezi su sa mentalnim zdravljem iznosi 15 milijardi dolara. „Industrija osiguranja nastoji da bolje razume i spreči mentalne bolesti. Zato nam je drago da razvijamo ovu aplikaciju sa kompanijom Wysa, koja bi trebalo da podrži osiguravače u njihovom cilju da poboljšaju sopstvene proizvode i korisničko iskustvo klijentima koji žele da sačuvaju svoje mentalno zdravlje“, rekla je ona.
Wysa ima trenutno 3,5 miliona korisnika u svetu i ocenu 4,8 od 5 u prodavnicama aplikacija. Moduli koji pomažu ljudima da procenjuju mentalno zdravlje bazirani su na veštačkoj inteligenciji, a posebno su efikasni u slučajevima depresije, stresa i anksioznosti, oblastima u kojima je najveća briga potrošača i gde se najčešće javljaju zahtevi za nadoknadu štete u smislu invalidnosti. Ovu aplikaciju čak preporučuje i Nacionalna zdravstvena služba u Velikoj Britaniji kao i singapusrsko Ministarstvo zdravlja.
Nova aplikacija bi trebalo klijentima da omogući ne samo da prate mentalno zdravlje već i da ih uputi da potraže pomoć pre nego što problemi postanu previše ekstremni. S druge strane, osiguravačima će biti omogućeno da preventivnim delovanjem uštede na štetama.
Potencijalna pilot tržišta su Australija, Kanada, Novi Zeland i Velika Britanija.
Foto: Pixabay.com