Šest boca najskupljih pića vredi više od 12 miliona dolara. Ovako vrednu imovinu moguće je i osigurati. U svetu se posebna pažnja poklanja osiguranju kolekcija vina, zatim viskija te se u tu svrhu kreiraju posebne polise.
Najskuplje piće na svetu je Billionaire vodka sa motom „Dobro je biti kralj“. U potpunosti je ručno proizvedena i proizvodi se na zahtev. Svaka boca koristi dobro čuvan ruski recept. Boca košta 3,7 miliona dolara. Sledeće piće po ceni je 3,5 miliona dolara i to je Tequila Ley. U flaši se nalazi 6400 dijamanata koji pospešuju ukus zbog čega je ovo piće tako skupo. Treće milionski vredno piće je konjak, star 100 godina, sipan u flašu obloženi 24-karatnim zlatom, smeštenu u platinasto kućište obloženo dijamantima. Russo Baltique votka, vredna 1,35 miliona dolara, sipa se u boce napravljene da liče na vitange automobile. Svaki vrh boce je napravljen od 100 odsto čistog zlata sa umetnutim dijamantima. Još dva pića imaju milionsu vrednost Diva votka i brendi Mendis Coconut. Ovu listu treba uzeti sa dozom rezerve jer se godišnje održava nekoliko aukcija na kojima se prodaju i retka pića i dostižu milionsku vrednost.
Kada je reč o vinu, najskuplje prodato vino jeste flaša od šest litara Screaming Eagle Cabernet Sauvignon iz 1992. Ono je prodato na dobrotvornoj zabavi 2000. godine i procene su da je i to, uz ekskluzivitet, uticalo na njegovu cenu. Vino 1947 French Cheval-Blanc je sledeća najskuplja boca vina prodata za oko 304 hiljade dolara jednom šezdeset sedmogodišnjaku koji je kolekcionar. Aukcija na kojoj je prodato vino održana je u Ženevi 2010.
Pojedini osiguravači u svetu posebnu pažnju poklanjaju kolekcionarima pića, vina, viskija i drugih. U AIG-u kažu da u svetu postoji oko hiljadu kolekcionara viskija te da se godišnje održe dve ili tri aukcije viskija na kojima se prodaju ova pića za vrtoglave iznose. Sve to je dovoljno da se ovoj grupi ljudi posveti posebna pažnja. U toj kompaniji kažu da je rast osiguranja viskija primetan iz godine u godinu. „Okruženje se menja i osim rasta osiguranja viskija, primećujemo i rast osiguranja satova (oko 20 odsto godišnje) i starinskih automobila (15 odsto) na uštrb kolekcija nakita. Mlađe generacije menjaju fokus“, kažu u ovoj kući.
Zanimljivo je da klijenti, ako primete promenu vrednosti određenih boca pića, mogu da traže revaluaciju od osiguravajuće kuće, objašnjavaju u kompaniji AIG. S druge strane, oni retko traže od klijenta da radi revaluaciju.