Globos osiguranje nastavlja sa snažnim rastom i u ovoj godini

by Vesna Lapčić

Globos osiguranje, nakon 28 godina postojanja u poslednje dve i po  godine dolaskom novog vlasnika British Motors doo i imenovanjem novog rukovodstva, kao i dovođenjem kvalitetnog kadra, na tržištu osiguranja Srbije beleži kvalitetan rast. Brojke govore same za sebe i hvale je vredan podatak da je rast prihoda od premije u 2021. veći od prethodne godine za čak 2,1 mlrd dinara. Da ovaj rast nije slučajnost, već posledica sistematskog razvoja govori i činjenica da je i prethodne godine ostvaren rast veći od 2 mlrd dinara, dok se u prvih šest meseci 2022. beleži 800 miliona rasta prihoda od premije, što ukazuje da će i ova godina biti godina izuzetnog uspeha po svim poslovnim parametrima.

Poseban ponos Globos osiguranja je i prvo mesto u ažurnosti u svim štetama, sa preko 98%, što je sada domaći zadatak za naredne godine. Pod ruku sa ovim rezultatom ide još jedno vodeće mesto u ažurnosti i to u autoodgovornosti, koje traje već 85 nedelja. Po poslednjem rezultatu iz aprila 2022. Globos osiguranje je za 14 procentnih poena ispred drugoplasiranog osiguranja u AO ažurnosti.

Kao i prethodnih godina, i 2022. je godina novih lansiranja u Globos osiguranju, te je pokrenuto osiguranje poljoprivrede i lansirano dobrovoljno zdravstveno osiguranje.

Osiguranje poljoprivrede je donelo pozitivan tehnički rezultat zahvaljujući kvalitetnom izboru portfolija i diversifikaciji rizika. Veliki uspeh je postignut i generalnim sponzorstvom Novosadskog sajma poljoprivrede, najveće poljoprivredne manifestacije u regionu, gde se Globos osiguranje okitilo trima zlatnim medaljama Novosadskog sajma za vrhunski, originalni korporativni nastup i dizajn vizuelnog identiteta.

Kada je reč o dobrovoljnom zdravstvenom osiguranju, o ozbiljnosti Globos osiguranja govori i činjenica da je od 01.04. kada je lansirano do kraja juna ostvareno 100 miliona prihoda od premije, što je samo jedan od koraka u ostvarenju ambicioznih planova Globos osiguranja.

Vrhunski tim, posvećenost i zadovoljni klijenti garantuju uspeh i ubuduće.

 

Related Posts