Prema nedavno objavljenom izveštaju međunarodne firme za procenu brendova Brand Finance, Deloitte je treću godinu zaredom prepoznat kao najvredniji i najjači komercijalni brend na svetu u oblasti pružanja profesionalnih usluga, čija vrednost iznosi 26,7 milijardi američkih dolara.
„Deloitte postoji više od 175 godina. Naša fleksibilnost zasnovana je na sposobnosti da odgovorimo, prilagodimo se i razvijamo u skladu sa globalnim promenama. Naš brend je simbol te fleksibilnosti i veze koje smo stvorili pravi su odraz uticaja koji ostvarujemo“, rekao je Darko Stanisavić, glavni partner Deloitte Srbija.
Ovo priznanje svedoči o Deloitte-ovoj kolektivnoj fleksibilnosti tokom protekle, do sada nezapamćene godine, tokom koje smo nastojali da odgovorimo na promene, oporavimo se i napredujemo u svetu koji se neprekidno razvija. Stanisavić je istakao da je ponosan na sve Deloitte-ove stručnjake koji su sve vreme ulagali veliki trud da ostvare najveći mogući doprinos svojim klijentima, zajednici i kolegama tokom pandemije.
Takođe, to je priznanje načinu na koji je Deloitte uspeo da se prilagodi potrebama klijenata u stalnim promenama, da poveća ulaganja u oblasti sa najvećim potencijalom (kao što su transformacija, sajber, digitalna i cloud tehnologija), kao i da podrži zajednicu.
„Velika je čast biti proglašen najjačim i najvrednijim brendom za pružanje profesionalnih usluga treću godinu zaredom. Kao najveća svetska organizacija za pružanje profesionalnih usluga, i u Srbiji ćemo nastaviti da ulažemo napore da pomognemo zajednici u kojoj živimo i poslujemo“, zaključio je Stanisavić.