“Investicije u srpske startape je do prošle godine iznosio između 20 i 30 miliona evra, a u 2021. godini taj broj je višestruko veći, 130 miliona evra, što potvrđuje da naša zemlja ulazi na mapu inovativnih ekosistema”, istakla je Nataša Škrbić iz inicijative “Digitalna Srbija”, na Kopaonik biznis forumu.
Ivan Bjelajac, osnivač i generalni direktor MVP Workshop je naglasio da se startapi oslanjaju na rizičan kapital i da vrlo brzo sagledavaju da li biznis model uspeva ili ne, dok je Jan Kobler rukovodeći partner SC Ventures rekao da je juko puno novca je bilo upumpano u ekonomiju, pa su i startapi dobili deo toga. Malo je startapa u svetu koji uspeju da podignu velike pare. Vrh ledenog brega privlači velike količine novca, a nije jasno kako se to upotrebi. Kobler je istakao da postoje tri modela za eksterno finansiranje.
“Oni u koje mi investiramo su izuzetno uporni i otporni timovi ljudi, neće da odustanu. Imali smo veliki broj situacija kroz koje su kompanije našle način kako da idu dalje”, rekao je Bjelajac.