Truski maloprodajni lanac obuće dolazi u Srbiju

by Vesna Lapčić
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi i Srbija, piše Franchising.rs.
Ovu tursku kompaniju za proizvodnju i prodaju obuće osnovao je Ahmet Zijlan 1960. kao malu obućarsku radionicu. FLO je danas kompanija s međunarodnom reputacijom koja aktivno radi na širenju maloprodajne mreže. Za razliku od skromnih početaka, FLO u ovom trenutku zapošljava više od deset hiljada ljudi i godišnje proda više od 55 miliona pari cipela. Prepoznatljivi su po ponudi velikog broja tradicionalne i aktivne obuće za muškarce, žene i decu.

Kompanija je za sada snažno prisutna u Istočnoj Evropi, na Bliskom istoku i u Africi i ima 650 prodavnica u gotovo 25 zemalja. U 17 zemalja prisutna je kao franšiza. Nedavno su pokrenuli poslovanje, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori, a krajem 2021. najavljen je i ulazak na tržište Srbije (na Kosovu i Metohiji već posluju od nedavno). Prema poslednjim informacijama, kompanija planira da do 2023. učetvorosturči broj franšiznih prodavnica, odnosno, udvostruči broj zemalja u kojima posluje.

PAPA JOHN’S OTVARA VIŠE OD 100 LOKACIJA U KINI

Za pokretanje franšizne prodavnice obuće pod ovim brendom potreban je prostor od najmanje 600 m². Lokal bi trebalo da bude smešten na premijum lokaciji kao što su tržni centri ili prometne ulice.

U portfoliju Flo ima i sopstvene brendove cipela kao što su Kinetix, Dockers by Gerli, Polaris, Butigo i Mercedes, kao i poznate licencirane marke (Lumberjack, Nine Vest…).

FERDINAND KNEDLE KROZ FRANŠIZU NA TRŽIŠTE HRVATSKE

Related Posts