UNIQA je u SEE regionu koji čini šest zemalja (Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Bugarska, Hrvatska i Rumunija), ostvarila odlične poslovne rezultate i značajan rast u UNIQA grupi u prvih devet meseci 2024. godine: prema preliminarnim rezultatima, bruto fakturisana premija rasla je 10,9 posto, a ostvarena dobit pre oporezivanja iznosi 27 miliona evra.
UNIQA SEE region je treća po veličini zajednica zemalja u UNIQA grupi, sa oko 2.200 zaposlenih i 2,5 miliona klijenata. Region će uz podršku Grupe nastaviti da razvija osiguranje u ovom delu Evrope pružajući klijentima moderna, digitalna i jednostavna rešenja ali i uticati na zajednicu, ulaganjem u društveno odgovorne inicijative i u svoje zaposlene.
UNIQA Srbija je u prethodna tri kvartala 2024. godine ostvarila rast bruto fakturisane premije od 5,5%, što se ogleda u širenju tržišta, povećanju prodaje i proširenju poslovnih aktivnosti što je doprinelo stabilnijem položaju na tržištu. Ovaj rast je rezultat optimizacije poslovnih procesa i strateškog pristupa razvoju proizvoda i novih usluga. Kompanija nastavlja da razvija svoje kapacitete, sa fokusom na dugoročni rast i održivost.
UNIQA Insurance Group AG objavila je rast bruto fakturisane premije za 9,2 posto na oko 6 milijardi evra, kao i dobit pre oporezivanja za 1 posto na 340 miliona evra, u prvih devet meseci. Na rezultate Grupe za prva tri kvartala posebno je uticala oluja „Boris“ u septembru za koju je isplaćena bruto odšteta u iznosu od 184 miliona evra. UNIQA trenutno procenjuje da će ukupna šteta uzrokovana ovom poplavom iznositi 230 miliona evra bruto i oko 86 miliona evra neto, nakon reosiguranja.
Andreas Brandstetter, izvršni direktor UNIQA Insurance Group AG, istakao je da je Grupa uprkos velikim štetama od poplava u Austriji, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj i Rumuniji ostvarila solidan rezultat zahvaljujući doslednoj strategiji kompanije koja je omogućila snažnu poziciju UNIQA grupe na ključnim tržištima i značajno povećala otpornost tehničkog rezultata na negativne uticaje. Ključni aspekti su profitabilan rast poslovanja u Srednjoj i Istočnoj Evropi kao i snažni prodajni rezultati u celoj Grupi.
UNIQA grupa predstavila je i novu, „UNIQA 3.0 – Growing Impact“ strategiju koja se zasniva na još većoj orijentaciji na klijente odražavajući UNIQA misiju: živimo bolje zajedno. Naziv strategije „Growing impact” znači da UNIQA želi da bude relevantna u svakodnevnom životu 17 miliona klijenata i da dalja ulaganja pretvori u unapređenje zadovoljstva klijenata, rast i povećanje dobiti. Te ciljeve će postići daljom digitalizacijom ponuda i procesa, novim poslovnim modelima u oblasti zdravlja i održivosti, kao i intenzivnijom, još fokusiranijom saradnjom na nivou cele Grupe.