Publika se prebacuje na nišne, specijalizovane medije

by Vesna Lapčić

Publika se prebacuje na nišne medije. Pitanje je gde će dobiti taj sadržaj tako da nije važno koliko je veliki ekran već je bitno imati sadržaj koji će publika tražiti, rekao je Gorazd Slak, izvršni producent TKM Slovenija na konferenciji „Uživo iz budućnosti“ u organizaciji Nove ekonomje.

Na panelu „Regionalni pogled na održivost medija – da li samo najinovativniji opstaju“, Slak je istakao da „ukoliko se preusmerite u nišne medije i budete prvi, možete da pobedite“.

„Podcast emisije nisu budućnost već sadašnjost. Što se televizije tiče, ne sećam se kada sam poslednji put gledao nešto uživo. Moj sin nikada ne gleda ništa uživo već odloženo ili preko društvenih mreža. Televizije lagano odlaze, mlađi i generacija Z će biti na mrežama osim kada je nešto veliko“, rekao je on i istakao sledeće:

„Sadržaj i dostupnost će pobediti“.

Ranije su, kako je rekao, mediji su bili autoritet, a danas svako odlučuje kome će da veruje.

Ksenija Kardum, direktorka informativnog programa Nova Tv iz Hrvatske je rekla da se publika vraća tradicionalnim medijima samo kada su neki važni događaji.

„Svakako nećemo odustati od informaisanja i edukacije ljudi. Pravo pitanje je kako zadržati mlađu publiku uz sebe? Jedino preko društvenih mreža. Zato mi imamo i odvojenu redakciju za digital“, rekla je Kardum.

Related Posts