Industrija igračaka u minusu, ali kako to prihodi kompanije LEGO rastu šestu godinu za redom?

by Vesna Lapčić

Industrija igračaka ide ka drugom uzastopnom godišnjem padu prodaje, ali ne i Lego. Danska kompanija zabeležila je skok prihoda od 13 odsto u prvih šest meseci ove godine i nastavlja da povećava tržišni udeo.

Nakon što je početkom 2000-ih došao na ivicu bankrota, Lego je preoblikovao svoje poslovanje i diversifikovao svoju bazu kupaca, pomažući mu da podigne prodaju čak i u uslovima inflatornog tržišta.

Lego je zabeležio pozitivan godišnji rast prihoda u svakoj od poslednjih šest godina.

Njegova strategija je uključivala udubljivanje u svet licenciranja, pružanje usluga odraslima i deci, uključivanje u svet digitalnih igara, partnerstvo sa studijima i strimerima da bi Lego sadržaj doneli potrošačima i izgradnju proizvodnih lokacija u blizini distributivnih centara kako bi se izgladio lanac snabdevanja, piše CNBC.

Legovo prvo licencirano partnerstvo bilo je 1999. godine kada se povezao sa Lucas filmom kako bi javnosti predstavio setove Ratova zvezda. Neki od ovih kompleta bili su u vezi sa izdavanjem „Ratova zvezda: Epizoda I – Fantomska pretnja“, dok su drugi slavili vozila i likove iz originalne trilogije filmova.

Tokom poslednje dve decenije Lego je sarađivao sa brojnim partnerima Harry Potter, Gospodar prstenova, Ghostbusters, Marvel, DC, Jurassic Park, Formula 1…

 

Related Posts