Delta holding razvija e-commerce platformu Ananas

by Vesna Lapčić
Delta je uveliko u razvoju e-commerce platforme, pod imenom Ananas, koja će biti aktivna već u prvoj polovini ove godine, saopštili su u kompaniji. Odlikovaće je veliki asortiman robe, saradnja sa najvećim dobavljačima, ali i, kako kažu, potpuno novo korisničko iskustvo. Investicija u Ananas u narednih pet godina iznosiće 100 miliona evra.
„Sa finansijskom snagom i investitorskim iskustvom koje ima Delta, uvereni smo da možemo da stvorimo regionalnog džina u onlajn trgovini. Ananas će korisnicima ponuditi nešto na šta nisu navikli u domaćoj trgovini, a što imaju samo najveći globalni trgovci poput Amazona ili AliExpressa. Na samom početku pokrićemo tržište Srbije, ali sa namerom da vrlo brzo budemo prisutni na tržištima bivše Jugoslavije, plus Albanija“, kaže Marija Desivojević Cvetković, potpredsednik Delte za strategiju i razvoj.
Prema rečima Milke Vojvodić, višeg potpredsednika za finansije i ekonomiju za 30 godina poslovanja Delta je ostvarila 24 mlrd EUR prihoda, najviše u Srbiji, ali i u zemljama regiona, Rusiji, Kini.
„Prethodna godina jedna je najtežih godina od kad postoji Delta. Ostvarili smo 511 mil EUR prihoda i pad od 2% u odnosu na 2019. Takođe, EBITDA za 2020. iznosi 46,5 mil EUR, što je rast od 7,5%. Imali smo i preko 60 mil EUR investicija, a 100 mil EUR uplaćeno je u budžet“, rekla je Vojvodić.
Izvor: Pixabay.com

Related Posts