Neki svetski brendovi ne razumeju društvene mreže. Nije dovoljno napraviti post i platiti ga, bez kreativnosti na društvenim mrežama ćete potrošiti mnogo novca. Morate da imate energiju 21. veka, rekao je Branko Babić, osnivač Phi Academy na prvom regionalnom Samitu influensera u organizaciji Ninamedije koji se održava u Beogradu.
„Sam vodim svoj Instagram, ali nisam svakodnevno na njemu jer postoje i drugi segmenti posla kojima se bavim. Moj posao, budući da se bavimo industrijom lepote, značio bi da treba da angažujem eksterne influensere. Međutim, uspeli smo sami da kreiramo sadržaj koji privlači pažnju. Svako ko ima želju da kreira zanimljiv sadržaj najbolje da to radi sam za svoj biznis i sebe. Ako vi pravite neki proizvod ili uslugu vi najbolje znate šta vaša publika želi da vidi, jako je teško naći influensera koji bi to uradio na pravi način i sa razumevanjem onoga čime se vi bavite“, izneo je svoje mišljenje Branko Babić i istakao:
„BUDITE INFLUENSERI SVOJE KOMPANIJE“, poručio je Babić.
Kada kreira post na Instagramu vodi se sledećim: da imam temu, na primer, pre i posle; tehniku, na primer, kolaž, zvučna tehnika; format – reels ili photo i elemente koji su najvažniji: seksi, aktuelna socijalna tema, parodija, zanimljivost
Babić je istakao i da su slike na instagramu prevaziđene, te da je reels uzeo primat.