Najvredniji konzmetički brend na svetu je L’Oreal Paris čija je vrednost 12,1 milijardu američkih dolara, pokazuju podaci Statiste.
Od početka dvadesetog veka, proizvodnju kozmetike kontroliše nekolicina multinacionalnih korporacija. Globalna kozmetička industrija je podeljena u šest glavnih kategorija; nega kože je najveća od svih, koja čini 41 odsto globalnog tržišta 2022.
Estee Lauder je drugi brend po vrednost – 7,15 milijardi američkih dolara, treći Nivea 6.62 milijardi amerčkih dolara. Gillette je vredan 6,58 milijardi dolara, a Dove 6,47 milijardi dolara. Guerlain šesti na listi sa vrednošću od 6,31 mlrd $, Lancome 5,2 mlrd $, Clinique 4,83 mlrd $, Pantene 4,64 mlrd $ i na desetom mestu je Garnier 4,1 mlrd $.
Sjedinjene Države: unosno tržište
Nažalost, globalna finansijska kriza je usporila tržište i tokom tih godina roba po pristupačnim cenama i proizvodi „uradi sam“ bili su ključni na tržištu lepote. Međutim, sa ulaskom generacije Z na tržište rada, sada postoji veliki pokretač tržišta kozmetike; posebno u Sjedinjenim Državama. Sjedinjene Države su najveće kozmetičko tržište na svetu, sa procenjenim ukupnim prihodom od oko 49 milijardi američkih dolara od 2022.
U narednim godinama, kako bi privukle nove potrošače, globalne kozmetičke kompanije nastaviće da inoviraju proizvode odgovarajući na potrebe potrošača, kao što su održivi proizvodi koji ne štete životnoj sredini ili životinjama, kao i inkluzivni proizvodi, tako da kozmetika i lepota mogu biti dostupni svima.