Zašto je pravo vreme da Insurtech kompanije razmišljaju o M&A

by Vesna Lapčić

Bubanj za insurtehese u cilju spajanja, pripajanja ili partnerstva postaje sve glasniji, a njihov broj će verovatno znatno porasti u narednim mesecima, smatra stručnjak za osiguravajuću industriju.

„InsurTech kompanije dolaze do tačke da moraju da odluče da li im je bolje da nastave same ili treba da pronađu partnera“, rekao je Adrijan Džons, zamenik izvršnog direktora SCOR-a za P&C Partners.

Džons kaže da start-up kompanije dostižu tačku u svom razvoju u kojoj moraju da podstaknu rast.

“M&A (spajanja i preuzimanja) je upravo za kompanije koje teže većem rastu nego što im tržište omogućava. Takođe, ove kompanije će putem M&A širiti svoje poslovanje na nova tržišta”, rekao je Džons.

Oni koji su već preuzeli neke Insurtech kompanije uvideli su njihovu vrednost tokom krize izazvane korona virusom, kada su potrošači počeli da snažno prelaze na digitalno poslovanje, komunikaciju i transakcije.

Džons je istakao i da su određene Insurtech kompanije preuzimale druge kompanije kako bi izgradile potpuno novi biznis – poput Buckle, Coalition, Hippo.

Foto: Depositphoto

 

Related Posts