Spajaju se dve najveće internet prodavnice auto-delova

by Vesna Lapčić

Dva najveća sajta za prodaju delova AutoHUB i prodajadelova.rs su najavila da će se integrisati.

Pre dve godine desila se velika promena na tržištu auto-delova u Srbiji. Sa radom su počele dve nove internet prodavnice delova, Prodaja delova i AutoHUB, koje su za kratko vreme postale ubedljivo najveće internet prodavnice ove vrste u Srbiji. Posle dve godine paralelnog rada na promeni kupovnih navika vozača, građenju asortimana, formiranju timova za stručnu korisničku podršku i rešavanju brojnih logističkih izazova, dve kompanije su rešile da zajedno nastave poslovanje i kupcima u Srbiji ponude još bolje iskustvo prilikom kupovine i bolju ponudu.

Prodaja delova je postala deo Infostud Grupe, a Nikola Đurović, osnivač i direktor Prodaje delova, će biti direktor novog, objedinjenog projektnog tima i partner suvlasnik u novoj vlasničkoj strukturi.

Obe internet prodavnice, i Prodaja delova i AutoHUB, nastaviće da postoje u narednom periodu, s tim da će akcenat u promotivnim aktivnostima na srpskom tržištu biti na brendu prodajadelova.rs dok će brend AutoHUB, pored bazne internet prodavnice u Srbiji, biti korišćen i za izlazak na inostrana tržišta.

Šta ovo spajanje donosi kupcima?

  1. Bolju korisničku podršku zato što će veći broj članova ovog tima omogućiti duže radno vreme call centra, kraće vreme čekanja prilikom poziva i veće specijalističko znanje unutar tima koji čine bivši auto-serviseri i prodavci delova sa višegodišnjim iskustvom.
  2. Niže cene jer će ove dve udružene internet prodavnice kod uvoznika i veletrgovaca moći da dobiju značajno povoljnije nabavne cene i time ostvare uštede koje će preneti na kupce.
  3. Bržu i fleksibilniju dostavu na osnovu većeg broja ljudi koji radi na prijemu, pakovanju i sortiranju robe, većeg magacinskog prostora, saradnje sa većim brojem kurirskih službi i sa mogućnošću ličnog preuzimanja robe na preko 80 lokacija u Srbiji.
  4. Veći broj artikala u ponudi zato što će doći do spajanja baza artikala, mreža dobavljača i zato što će se intenzivno raditi na povećanju mreže dobavljača u zemlji i u inostranstvu.
  5. Bolju tehnologiju u smislu da će internet prodavnice raditi brže i stabilnije, biti jednostavnije za korišćenje i da će na njima biti razvijeni brojni dodatni servisi koji imaju za cilj da vozačima olakšaju proces popravke i redovnog održavanja automobila.

Prema istraživanju OEBS-a, nakon pandemije čak 82 odsto ispitanika internet prodavnice smatra jednako važnim ili važnijim od tradicionalnih kanala prodaje.

Foto: Unsplash.com

 

Related Posts