Kompanija PepsiCo novu godinu otpočela je saradnjom sa Pretty Loud bendom, prvim ženskim romskim hip-hop bendom u svetu. Saradnja je pokrenuta u cilju pružanja podrške socijalno ugroženim grupama društva i usmerena je ka njihovom značajnijem uključivanju u poslovne, ali i društvene tokove zajednice u kojoj žive.
Pretty Loud bend je ženski bend iz Srbije koji se kroz muziku bori za prihvatanje različitosti kao preduslov ravnopravnosti, ali ujedno i prava na izbor svih onih koji su drugačiji. Bend je deo GRUBB fondacije, koja svojim programima ujedinjuje obrazovanje, umetnost, kulturu i socijalno preduzetništvo kako bi doprinela povećanju mogućnosti za zapošljavanje romske omladine i podržala njihovu dugoročnu društvenu integraciju. Jednogodišnja saradnja sa kompanijom PepsiCo za cilj ima podizanje svesti o potrebama i izazovima sa kojima se Romi, kao najveća etnička manjina u Evropi suočavaju. Na starom kontinentu živi oko 12 miliona Roma, ali su oni i dalje izloženi diskriminaciji na različitim nivoima, a dodatno se žene romske pripadnosti suočavaju sa dvostrukom diskriminacijom.
„Saradnja sa Pretty Loud predstavlja prirodan sledeći korak PepsiCo strategije različitosti i inkluzivnosti. Snažna poruka koju ovaj bend šalje o emancipaciji i obrazovanju devojčica i devojaka podstakla nas je da pronađemo način da pomognemo da se njihov glas još dalje čuje. PepsiCo je kompanija u kojoj se poštuju i neguju različitosti, u kojoj niko ne sme biti diskriminisan na osnovu rase, pola, seksualnog identiteta ili bilo kog drugog ličnog svojstva. U poslednje tri godine smo mnogo uradili na unapređenju svesti, a za naredne tri godine imamo još ambicioznije planove, o kojima će se tek čuti. Mogu da kažem samo da sam ponosna na tim koji pomera granice, i postavlja nove standarde etičkog poslovanja u našem regionu”, izjavila je Tijana Tadić, HR direktor u kompaniji PepsiCo.
Ovim povodom, devojke iz Pretty Loud benda poručile su da su veoma srećne što je jedna velika kompanija kao što je PepsiCo, postala partner u njihovoj misiji.
„Mnogo nam znači što PepsiCo veruje u nas, i što imaju poverenje da mi našom muzikom i porukom zajedno sa njima menjamo društvo na bolje. Pre svega se obraćamo mladima jer oni mogu da postanu primer generacijama koje dolaze. Drago nam je da PepsiCo kao internacionalna kompanija podržava naš rad i što će se naše pesme čuti daleko“, istakle su ove talentovane devojke.
Kompanija PepsiCo će i u buduće nastojati da interno pruža podsticaj inkluziji i prihvatanju različitosti kroz mentorske programe i aktivnosti koje su u skladu sa nedavno predstavljenom Pep+ strategijom koja podrazumeva kreiranja pozitivnog lanca vrednosti zasnovanom na poštovanju osnovnih principa jednakosti, različitosti i inkluzije.