Kompanija Wiener Städtische osiguranje omogućila je svojim klijentima, ugovaračima osiguranja – fizičkim i pravnim licima, trenutni uvid u svoje ugovorene polise osiguranja pomoću nove digitalne platforme Moj Wiener portal https://wiener.co.rs/moj-wiener-portal/ .
Moj Wiener portal https://wiener.co.rs/moj-wiener-portal/je jedinstveno onlajn okruženje koje na jednom mestu nudi prikaz podataka o ugovorenim polisama osiguranja, obaveštenjima o dospeću premije, informacijama o dugovanjima, polisama kojima se bliži istek, kao i brojnim korisnim linkovima za klijente ugovarače Wiener Städtische osiguranja.
Moj Wiener portal https://wiener.co.rs/moj-wiener-portal/ daje pregled i trenutni status ugovorenih polisa, popis ugovora po vrstama osiguranja i opšte informacije o ugovorenim polisama (izuzimajući polise Obaveznog osiguranja vlasnika motornih vozila od odgovornosti za štete pričinjene trećim licima – Autoodgovornost i polise Putnog zdravstvenog osiguranja).
Moj Wiener portal https://wiener.co.rs/moj-wiener-portal/ ima za cilj da na jednom mestu klijentima omogući lako i pregledno informisanje u svako doba dana ili noći. Pruža neograničen uvid u podatke o ugovorima i plaćanjima, a korišćenje portala predstavlja značajnu uštedu u vremenu za informisanje u odnosu na klasičnu komunikaciju preko Call centra ili putem e-maila i društvenih mreža.
Pristup Mom Wiener portalu je jednostavan – kreiranjem jedinstvenog korisničkog profila pristupate portalu, bilo da koristite desktop računar ili neki od mobilnih uređaja.
Kao dodatnu pogodnost za sve klijente sa polisom osiguranja imovine, Wiener Städtische osiguranje je obezbedilo i Video prijavu štete – uslugu prijave štetnog događaja bez potrebe dolaska u poslovnicu. U slučaju štete izazvane pucanjem vodovodne ili radijatorske cevi u stanu ili kući, dovoljno je aktivirati video poziv preko sajta kompanije i jednostavno, brzo i efikasno obaviti proceduru online.
„Bitku za svakog klijenta vodimo svakodnevno. Naši klijenti danas mogu izračunati premiju za određene vrste osiguranja uz pomoć našeg WIDA digitalnog asistenta, pogledati stanje i pokrića po svojim polisama koristeći Moj Wiener portal https://wiener.co.rs/moj-wiener-portal/, prijaviti štete u svojim domaćinstvima putem video poziva, razgovarati sa našim agentima prodaje putem popularnih onlajn aplikacija. U narednom periodu promovisaćemo nove digitalne alate koje trenutno razvijamo, a sve u cilju efikasnije komunikacije sa klijentima i unapređenja korisničkog iskustva“, izjavio je Zoran Blagojević, Predsednik Izvršnog odbora Kompanije.