Najvredniji brend u osiguranju Allianz, bankarski Goldman Sachs

by Vesna Lapčić

Interbrand lista za 2020. potvrdila je prošlogodišnje vođstvo nemačkog Allianza među globalnim osiguravačima, sa rastom vrednosti brenda od 7 odsto u odnosu na 2019. Nemački osiguravač zauzeo je 39. mesto sa vrednošću brenda od 13 milijardi dolara.

Goldman Sachs najvredniji je brend među bankama i nalazi se na 49. mestu na pomenutoj listi sa vrednošću od 12,1 milijardu dolara, što predstavlja rast od 7 posto vrednosti brenda ove američke investicione banke.

Od osiguravača na listi se još nalazi AXA osiguranje koje je do prošle godine suvereno vladalo među osiguravačima punu deceniju. Vrednost ovog brenda je za ovu godinu procenjena na 12,2 milijarde dolara.

Među bankama su još Citigroup, HSBC, J.P. Morgan, Goldman Sachs, Morgan Stanley, koje se gotovo konstantno nalaze na ovoj listi.

Od finansijskih brendova tu su još i kartičarske kompanije, American Expressa (23. mesto), VISA,(45. mesto), Mastercard (57. mesto).

Inače, najvredniji brend je Aplle sa vrednošću od 323 milijarde dolara.

Celu listu pogledajte ovde: https://interbrand.com/best-global-brands/

Foto: Unsplash

Related Posts