Najveća internet prodavnica auto-delova u Srbiji, prodajadelova.rs, okupila je veliki broj partnera i prijatelja u beogradskoj zanatskoj pivari Dogma i na taj način obeležila treću godinu uspešnog poslovanja.
Inače, tokom ove godine Fond za Inovacionu delatnost Republike Srbije je odlučio da u okviru projekata Katapult, u saradnji sa Svetskom bankom, podrži dalji razvoj Prodaje delova kroz mentorski rad i bespovratna finansijska sredstva. Malo nakon toga postignut je dogovor o strateškom partnerstvu sa Infostud Grupom i objedinjavanju poslovanja sa njihovom internet prodavnicom autohub.rs. Ovakva podrška garantuje stabilnost poslovanja u narednim godinama i pruža odličnu platformu za dalji rast i razvoj.
Nikola Đurović, osnivač i direktor Prodaje delova, u uvodnom izlaganju je govorio o značaju podrške Inovacionog fonda i strateškog partnerstva sa Infostud Grupom, objasnio je da će obe prodavnice, Prodaja delova i AutoHUB, u narednom periodu nastaviti da postoje ali da će poslovati kao jedno pravno lice sa integrisanim timom pod njegovim vođstvom koji kupcima u Srbiji već sada može da ponudi milion auto-delova na jednom mestu, najavio je veliku marketinšku kampanju u oktobru i internacionalizaciju poslovanja odnosno ulazak na tržišta u regionu u narednoj godini.
Branimir Gajić, osnivač i direktor Infostud Grupe objasnio je kako je došlo do sklapanja strateškog partnerstva sa Prodajom delova, istakao da obe kompanije imaju iste vrednosti i viziju daljeg razvoja poslovanja i istakao zadovoljstvo činjenicom da ovaj projekat pruža mogućnost internacionalizacije poslovanja što bi bio prvi iskorak Infostud Grupe na inostrana tržišta.
Dušan Karan, konsultant za razvoj poslovanja Fonda za Inovacionu delatnost, predstavio je benefite koje pruža projekat Katapult, ovogodišnje dobitnike, dalje planove Fonda, izrazio je zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom sa Prodajom delova i pozvao je sve inovativne preduzetnike da se prijave u selekciju za narednu godinu.
Nebojša Radojević, šef prodaje sajta Polovni automobili, govoreći o tržištu novih i polovnih automobila, ukazao je da se tržište još nije oporavilo u odnosu na 2019. godinu te da je došlo do značajnog pada ponude novih i polovnih vozila i značajnog rasta cena. „Nadam se da će se stanje na tržištu stabilizovati ukoliko ne bude novih strukturnih nestabilnosti“, rekao je Radojević.
Razvoj elektronske trgovine u Srbiji je u prethodne tri godine u punom zamahu. Opšte “marketplace“ platforme i specijalizovani portali kao što je prodajadelova.rs kupcima nude potpunu transparentnost cena, veću mogućnost izbora i fleksibilne načine isporuke. To približava naše tržište i svetskim standardima poslovanja, ali i samom kupcu koji zaista mora biti najvažniji.