Izvršni direktor kompanije Nike Džon Donau okrivio je rad na daljinu za nedostatak inovacije u toj kompaniji. Naime, novinarna CNBC-ija ga je upital zašto su izostali novi proizvodi što izaziva zabrinutost investitora. On se složio da je „nedostajala smela, disruptivna inovacija po kojoj je Nike poznat“
Podsetio je da su fabrike obuće u Vijetnamu bile prisiljene da se zatvore tokom pandemije Covid-19, ali je rekao „još važnije“ da su zaposleni u Nikeu radili od kuće 2,5 godine.
„Gledajući unazad, ispostavilo se da je zaista teško napraviti hrabre, remetilačke inovacije, razviti hrabro ometajuću cipelu na Zoom-u“, rekao je Donoe. „Naši timovi su se ponovo okupili pre 18 meseci uživo, i razlika se već primećuje“.
U decembru je Nike najavio široki plan restrukturiranja za smanjenje troškova za oko dve milijarde dolara u naredne tri godine. Takođe je smanjio svoje smernice za prodaju jer je upozorio na slabiju potražnju u narednim kvartalima.
Dva meseca kasnije, saopštio je da će smanjiti broj radnika za dva odsto ili više od 1.500 radnih mesta, kako bi mogao da investira u oblasti rasta, kao što su trčanje, ženska kategorija i brend Jordan.