„Uvek mora da postoji odgovor na tri pitanja: šta, kako i kada. Ako nedostaje jedan od odgovora priča je šuplja“, poručio je binismen Filip Cepter.
„Mi znamo šta klijentu treba. Možemo da predvidimo okolnosti i u tome smo do sada bili uspešni“, rekao je on i dodao da stalno moraju da se prate trendovi da bi se postigao uspeh. Bez poznavanja okolnosti ne može da se postigne uspeh.
Cepter je poručio da konflikt ne donosi ništa dobro u biznisu i da je bolje da prilagoditi se ili menjati se.
Na pitanje koliko mu je važna Srbija, Cepter je rekao:“u srcu 99 odsto, a u biznisu jedan“. Dodao je da je u Srbiju uložio 250 miliona evra ali i da nikada ne bi bio premijer.
A da jeste premijer najviše bi uložio u zaštitu životne sredine jer je Srbija, kako kaže, jedna od najzagađenijih zemalja. On je istakao da izvori zagađenja moraju da se identifikuju i regulišu zbog opstanka ljudi.
„To mora da bude šira akcija. Ljudi nemaju pravo da sebi i drugima dozvole da žive u ovakvoj životnoj sredini“, kaže Cepter i dodao da desetine hiljada ljudi gubi živote zbog zagađenog vazduha.