Savezni sudija odbio je ponudu Burger Kinga da odbaci tužbu tvrdeći da je prevario gladne kupce tako što je njegov sendvič Whoppper izgledao veći nego što zapravo jeste.
Američki okružni sudija Roj Altman u Majamiju rekao je da Burger King mora da se brani od tvrdnje da njegov prikaz Whopper-a na tablama menija u prodavnicama dovodi u zabludu razumne kupce, što predstavlja kršenje ugovora.
Kupci u predloženoj grupnoj tužbi optužili su Burger King da prikazuje hamburgere sa sastojcima koji se „prelivaju preko lepinje“, zbog čega se čini da su hamburgeri 35% veći i sadrže više nego duplo više mesa nego što ih lanac služi.
Burger King, jedinica Restaurant Brands International, uzvratila je da nije potrebno da se isporučuju hamburgeri koji izgledaju „tačno kao na slici“, ali je sudija rekao da je na porotnicima da „nam kažu šta misle razumni ljudi“.
U svojoj odluci objavljenoj u petak, Altman je takođe dozvolio kupcima da podnosu zahteve za neosnovano bogaćenje zasnovano na nemaru.
Odbacio je tvrdnje zasnovane na TV i onlajn oglasima, ne pronašavši nijednu u kojoj je Burger King obećao „veličinu“ hamburgera ili težinu pljeskavice, a nije uspeo da ih isporuči.
„Tvrdnje tužilaca su lažne“, rekao je Burger King u saopštenju u utorak. „Goveđe pljeskavice pečene na žaru prikazane u našoj reklami su iste pljeskavice koje se koriste u milionima Whopper sendviča koje služimo gostima širom zemlje.“
Da li možete da zamislite situaciju da se potrošači u Srbiji ujedine na isti način ukoliko smatraju da su oštećeni?