Kompanija Vivo će poslovati na 11 novih evropskih tržišta širom regiona; pored Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Grčke, Crne Gore, Severne Makedonije i Portugala, proširila je svoje poslovanje i na Slovačku i Sloveniju u zadnjih šest meseci, a tokom godine će se proširiti i na Holandiju. Predstavnici skoro svih tržišta prisustvovali su panevropskoj premijeri novog vivo flagship uređaja – X80 Pro, u Berlinu.
Strategija rasta brenda vivo u Evropi se fokusira na stabilno i održivo poslovanje u Evropi. Uspešan razvoj regionalnog poslovanja izgrađen je na snažnim lokalnim i Evropskim partnerstvima poput onih sa UEFA EURO 2020 i 2024, u okviru kojih je vivo imenovan za zvanični pametni telefon EURO šampionata na globalnom nivou. Ova partnerstva, strateške investicije i održive veze nastavljaju da pokazuju pozitivne rezultate. vivo je jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi i kotira se među top pet mobilnih brendova na nekoliko evropskih tržišta.