Prema najnovijim podacima koje je objavila kompanija Canalis, vivo se po prvi put našao na četvrtom mestu po broju prodatih pametnih telefona u svetu, sa tržišnim udelom od 10 odsto u trećem kvartalu 2021. godine. Raniji kvartalni rezultati kompanije Canalis ukazivali su na to da je vivo ostao među prvih pet brendova na globalnom tržištu pametnih telefona tokom prethodnih godinu dana. Prema analizi vodeće globalne agencije za analizu tržišnih podataka, Međunarodne korporacije za podatke (IDC), vivo je u drugom kvartalu 2021. godine postao izbor broj jedan u Kini, održavajući snažan rast.
Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije i pažljivo osluškujući potrebe lokalnih tržišta i potrošača, vivo ostaje posvećen daljem širenju poslovanja i nastavlja da stvara nova i kvalitetna iskustva za svoje korisnike. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 50 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.