Wiener Städtische osiguranje završilo 2020. godinu na trećoj poziciji

by Vesna Lapčić

Prema podacima Narodne banke Srbije o godišnjim rezultatima sektora osiguranja u 2020. godini, Wiener Städtische osiguranje je potvrdilo 3. mesto na tržištu osiguranja, ostvarivši ukupan premijski prihod od 13.247.019.000 dinara, navodi se u saopštenju kompanije.
I tokom naročito teške krize, prouzrokovane pandemijom virusa COVID-19, koja je u 2020. godini ostavila ozbiljne posledice na poslovanje brojnih sektora u privredi i negativno uticala na finansijske rezultate, kompanija Wiener Städtische osiguranje uspela je, zahvaljujući svojoj stabilnoj infrastrukturi i pravovremenim strateškim odlukama, da se izbori sa svim izazovima u poslovanju i da omogući nesmetanu uslugu svojim klijentima.

„Na sreću, tržište osiguranja u Srbiji je pokazalo otpornost, prilagodljivost, ali i dovoljan nivo diversifikacije, što nam je pomoglo da apsorbujemo pad rezultata u nekim segmentima, a da se to drastično ne odrazi na opšti rezultat. I pored svih prepreka i nepoznanica, u 2020. godini ostvarili smo ukupnu premiju  od 13.25 milijardi RSD. To čini rast od 5,2% što je dvostruko više od ukupnog rasta premije osiguranja u Srbiji od 2,3%. Dalje, to je stabilan rast jer se u njemu ogledaju i rast premije neživotnih osiguranja (2,6%) koji je značajno viši od rasta neživotnih osiguranja na tržištu (1,7%) ali i rast premije životnog osiguranja (8,9%) dvostruko viši od rasta tog segmenta tržišta (4,4%)“, ističe Zoran Blagojević, predsednik
Izvršnog odbora, Wiener Städtische osiguranja.

„U godini kada proslavaljamo svoje punoletstvo na tržištu osiguranja u Srbiji, svesni smo ogromnog razvojnog puta koji je kompanija Wiener Städtische osiguranje prešla od osnivanja do danas. Ponosni smo na naše poslovne uspehe i na vrednost našeg brenda u Srbiji u koji su ugrađena velika zalaganja svih naših zaposlenih. Prethodnih godina, tim Wiener Städtische osiguranja zajedno sa klijentima, prošao je kroz razne izazove. Godina za nama je naročito bila značajna iz ugla dokazivanja naše fleksibilnosti, otpornosti i odgovornosti. Stečeno i opravdano poverenja naših klijenata i poslovnih partnera je najveća motivacija za naš dalji razvoj“, zaključio je Blagojević.

Related Posts