Prema podacima kompanije Launchmetrics, kompanije za podatke sa fokusom na modu, lepotu i luksuz, stih u kojem Shakira pominje dva brenda satova, Rolex i Casio, doneo je znatnu dodatnu vrednost tim brendovima.
Procene su da je Casiju donela 70 miliona dolara vrednosti uticaja na medije (MIV je vlasnička metrika koja marketinškim strategijama dodeljuje pravu novčanu vrednost preko štampanih, onlajn i društvenih medija kako bi se izračunao povraćaj ulaganja). Od tog broja, 41 milion dolara generisan je razgovorima na društvenim mrežama, što čini 59 odsto te vrednosti, dok se onlajn pominjanja procenjuju na 29 miliona dolara. Rolex je zaradio 40,5 miliona dolara u MIV-u, od čega je 20,8 odsto (51 odsto) došlo iz društvenih medija, a 19,7 miliona dolara iz drugih izvora na mreži.
Prema Gugl trendovima, poslednji put ažuriranim u utorak (17.1.), „Shakira“ i „Pikue“ su nedelju dana pre toga bili treći i četvrti najpopularniji ljudi širom sveta, respektivno. U međuvremenu, pretrage za Tvingo i Casio dostigle su petogodišnji maksimum širom sveta nakon objavljivanja Šakirine pesme. Pretrage za „casio vs rolek“ porasle su za 1.800 procenata.
Izvor: Print screen Youtube