Globalna kompanija za digitalne inovacije iz Srbije, Devtech, danas je objavila da je sklopila partnerstvo sa Claret Capital Partners-om, investicionim fondom iz Londona koji finansira razvoj brzo-rastućih tehnoloških kompanija. Na ovaj način, Devtech je obezbedio čak 12,25 miliona evra koji će biti uloženi u dodatno ubrzavanje rasta na ključnim svetskim tržištima i proširenje holističkog pristupa digitalnim inovacijama kompanije.
Claret Capital Partners jedan je od najuglednijih investicionih fondova u Evropi, ističe osnivač i CEO kompanije Devtech, Milovan Milić.
„Reč je o fondu koji je do sada podržao više od 150 evropskih kompanija. Za nas je ova investicija još jedan pokazatelj da se poslovna strategija, kao i holistički pristup digitalnim inovacijama Devtech-a, pozitivno rezonuju, kako kod klijenata, tako i na tržištima na koja smo fokusirani. S ciljem da omogućimo klijentima da se transformišu i budu inovativni, ostaćemo okrenuti ka napretku“, izjavio je Milić.
Direktor Claret Capital Partners-a, Entoni Bejker, ovim povodom izjavio je da su strategija Devtech-a, njegov talentovani globalni tim i rast koji postiže, impresivni, pa je samim tim podrška fonda odraz poverenja i priznanja u dalji brzi razvoj kompanije.
„Veoma nam je drago što ćemo podržati Milovana, kao i celokupan Devtech tim, u daljem širenju ekspertize u digitalnim inovacijama. Verujemo da su usluge koje ova kompanija pruža pozicionirane na jedinstven način i da će omogućiti rast potražnje na tržištu i otvoriti prilike za nove akvizicije. Radujemo se našem partnerstvu sa Devtech-om“, izjavio je Bejker.
Nedavno, Devtech je objavio i vest o akviziciji digitalne kreativne agencije Saturized, čime je ova kompanija proširila svoje usluge digitalnih inovacija. Takođe, najavljeno je i dalje širenje u Srbiji i regionu, kao i u Americi i Engleskoj. Inače, trenutni multidisciplinarni tim Devtech-a broji preko 230 ljudi, a tokom ove godine biće proširen za još čak 100 pozicija – od softverskog inženjeringa, dizajna, projektnih i product menadžera, preko različitih funkcija u ljudskim resursima, operativnim, prodajnim i marketing timovima.