Tokom prethodnih godinu dana IT lideri iz sopstvenih ili partnerskih kompanija preko noći su postali superheroji svojih organizacija. Prelaskom na digitalno poslovanje i rad na daljinu, potreba za isporukom prvoklasnog digitalnog iskustva i za korisnike i za zaposlene dobila je potpuno novi nivo važnosti. Za mnoge kompanije to je značilo razliku između preživljavanja i izumiranja.
IT kompanija Saga je prošle godine podelila sa javnošću izveštaj Agents of Transformation, koji govori o tome koliko su aplikacije bile korišćene u prethodnoj godini i kakav rast su doživele za vreme pandemije. Ovaj izveštaj AppDynamics kompanije, lidera na polju APM rešenja (upravljanje performansama aplikacija), pokazao je da su na globalnom nivou ljudi provodili više vremena za računarom i mobilnim telefonom, bilo kao kupci, bilo kao zaposleni, zbog čega je porasla potreba za korišćenjem aplikacija i u dosta slučaja došlo do njihovog optrećenja.
Ako, kao primer, pogledamo finansijski sektor, više su se koristile elektronske usluge banaka, registrovan je veći broj preuzimanja mBanking aplikacija i otvaranja eBanking naloga. Sve to je za posledicu imalo više vremena provedenog na korišćenje aplikacija i veći pritisak na njih, što je za IT stručnjake banaka predstavljalo ozbiljan izazov.
Savremeni korisnici očekuju besprekorne digitalne transakcije. Ukoliko one izostanu, korisnici odlaze negde drugde. Ova nemilosrdna očekivanja korisnika širom sveta stavila su ogroman pritisak na IT inženjere, u vidu zahteva da njihove aplikacije budu neprekidno dostupne i rade sa vrhunskim performansama. U suprotnom, u trenutnom okruženju, cena neuspeha je previše visoka.
IT stručnjaci su u izveštaju pričali o neposrednom uticaju koji je COVID-19 imao na njihove organizacije i na njihov vlastiti posao. Rezultati su ispričali priču o urgentnosti digitalne transformacije, pojačanog pritiska i novih mogućnosti.
Godinu dana kasnije, novi izveštaj Agents of Transformation 2021 pokazuje, što ne iznenađuje, da IT stručnjaci i dalje osećaju veliki pritisak i da se složenost u IT odeljenjima vrtoglavo povećava. Izveštaj možete preuzeti na sajtu kompanije Saga na ovom linku.
Istraživanje je otkrilo da se vremenski okvir za sprovođenje glavnih projekata strateške transformacije ubrzao trostruko u 2020. godini na globalnom nivou. Inovativne inicijative za čije je sprovođenje obično bio potreban 21 mesec, sprovedene su u roku od sedam meseci prošle godine.
Mogućnost nadgledanja svih tehničkih oblasti unutar IT infrastrukture kompanije i direktno povezivanje tih performansi sa poslovnim rezultatima je ključno za isporuku besprekornog digitalnog iskustva i ubrzavanje digitalne transformacije, a kako bi to sve bilo omogućeno potrebna je jedinstvena platforma za upravljanje performansama aplikacija.
AppDynamics platforma za monitoring aplikacija
Cisco AppDinamics IT stručnjacima pomaže da nastave da predvode odgovor svojih organizacija na pandemiju COVID-19 u nikad složenijem IT okruženju, pružajući tehničku podršku, tehnologiju i obuku koja im je potrebna za napredak.
Cisco AppDynamics, pomenuto istraživanje je sproveo među nekoliko hiljada vodećih svetskih IT stručnjaka da bi utvrdili šta im je zaista potrebno u trenutku u kom se nose sa nikad većim tehnološkim izazovima. Istraživanje je pokazalo da je kompanijama potrebna platforma za nadgledanje koja obuhvata celokupno IT okruženje, od tradicionalnih IT sistema, do novih, hibridnih okruženja u oblaku. Odnosno, objedinjena platforma koja im omogućava da povežu sve tačke IT infrastrukture i ono što je presudno, platforma koja im pruža poslovni objektiv na posmatranje celog okruženja.
Naime, samo povezivanjem IT problema sa opipljivim poslovnim rezultatima kao što su korisničko iskustvo, prodajne transakcije, prihod,… IT stručnjaci mogu da odrede prioritete pri donošenju odluka i aktivnosti na osnovu toga šta je zaista važno za poslovanje.
U svakoj organizaciji tehnološka odluka je sada i poslovna odluka, a IT timovi su smešteni u centar poslovnog uspeha.
Platforma za nadgledanje aplikacija AppDinamics je jedina platforma koja omogućava tehnolozima da nadgledaju celokupno IT okruženje – od aplikacija okrenutih kupcima i zaposlenima do infrastrukture niskog nivoa – a zatim da dovedu u vezu IT performanse sa poslovnim rezultatima.
Photo: Viktoriia Hnatiuk