VISA donosi nove modele plaćanja na Svetskom prvenstvu u fudbalu u Kataru

by Vesna Lapčić

Dok svet prati početak FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022™, kompanija Visa, zvanični partner FIFA za tehnologiju plaćanja, omogućila je beskontaktne kupovine na svim zvaničnim mestima, uključujući osam stadiona i FIFA Fan Festival™. Budući da se očekuje da više od milion navijača doputuje u Katar na turnir, Visa je instalirala 5.300 terminala za beskontaktno plaćanje na zvaničnim FIFA lokacijama, čime je FIFA World Cup Katar 2022™ postao mundijal sa najviše mogućnosti plaćanja svih vremena. Visa će implementirati različite inovacije kako bi obožavaocima omogućila lak pristup jednostavnim i sigurnim digitalnim načinima transfera novca.

FIFA World Cup™ pruža globalnu pozornicu na kojoj će kompanija Visa prikazati i testirati nove tehnologije, poboljšati iskustvo navijača i ostaviti trajni uticaj na zemlju domaćina. Visa će Kataru doneti brojna rešenja za digitalno plaćanje, uključujući i neka u pilot fazi, koja će pokazati kako bi buduća rešenja Visa plaćanja mogla da zažive:

  • Platite svojim licem: Ovo će biti prvi put da se tehnologija prepoznavanja lica koristi za plaćanja u Kataru. U pitanju je saradnja između Nacionalne banke Katara (KNB) i POP ID-a, koju je podržala Visa putem tokenizacije. Rešenje omogućava klijentima da autentifikuju plaćanja koristeći samo lice, bez fizičke kartice ili mobilnog telefona nakon prve registracije, a biće postavljeno u tri filijale Flat White Specialty Coffee.
  • Kartice postaju animirane: Kako se potrošači sve više navikavaju da stvari dobijaju odmah, Visa predstavlja i pilot rešenja za izdavanje ograničenog broja digitalnih kartica u Dohi. Nakon jednostavnog skeniranja QR koda, digitalna pripejd kartica će biti odmah izdata i može se dodati u mobilni novčanik. Ona će sadržati animiranu sliku kartice, sa zvaničnom maskotom La’eeb, demonstrirajući budućnost u kojoj bi potrošači mogli da donesu veću personalizaciju, pa čak i digitalnu animaciju na svoje Visa kartice.
  • Prihvatanje plaćanja postaje jednostavnije za mala i srednja preduzeća: U partnerstvu sa tri banke sa sedištem u Kataru, rešenje Visa Tap to Phone je sada dostupno trgovcima u Kataru koji žele da ubrzaju svoju mogućnost prihvatanja digitalnih plaćanja pre očekivanog priliva turista. Visa Tap to Phone olakšava trgovcima da koriste svoje Android NFC uređaje koje već poseduju za prihvatanje beskontaktnog plaćanja – jednostavnim preuzimanjem aplikacije.
  • Tap to Ride Around Doha: Održavanje nesmetanog odvijanja saobraćaja tokom FIFA World Cup™ je glavni prioritet, a kompanija Visa, u partnerstvu sa Ministarstvom saobraćaja Katara, omogućava beskontaktno prihvatanje plaćanja u taksijima, kako bi navijači i stanovnici Katara mogli da plate svoja putovanja Visa karticom ili pametnim telefonom, čineći plaćanje putovanja u i oko Dohe bržim i praktičnijim.

Ranije ovog meseca, Visa je predstavila Visa Masters of Movement, prvo hibridno iskustvo te vrste koje sadrži interaktivni teren na FIFA Fan Festivalu™ u Dohi, gde će navijači moći da kreiraju digitalnu umetnost inspirisanu sopstvenim prepoznatljivim pokretima. Obožavaoci koji ispunjavaju uslove, imaće mogućnost da pretoče tu digitalnu umetnost u svoj NFT u partnerstvu sa Cripto.com.

Dr Saida Džafar, viši potpredsednik i menadžer grupe za GCC (Gulf Cooperation Council )  u kompaniji Visa, rekla je: „Kao dugogodišnji FIFA partner, kompanija Visa želi da fudbalskim navijačima iz celog sveta pruži najbolje iskustvo plaćanja u Kataru, dok istovremeno prolaze kroz uzbudljive inovacije poput fuzije umetnosti, fudbala i tehnologije u okviru Visa Masters of Movement zone. Sa hiljadama terminala za beskontaktno plaćanje, FIFA Svetsko prvenstvo u Kataru 2022™ obećava da će biti FIFA turnir sa najviše mogućnosti plaćanja za više od milion navijača koji dolaze da uživaju u magiji fudbala.”

 

Visa je FIFA-in zvanični platni partner od 2007. Kao kompanija koja globalno podržava  i muški i ženski fudbal, Visa ima za cilj da omogući neponovljivo iskustvo pojedincima, bilo da su među milion ljudi koji se očekuju u Kataru ili među pet milijardi gledalaca širom sveta, koji će, kako se pretpostavlja, pratiti ovogodišnji turnir. Pored pružanja najnovijih inovacija u plaćanju na zvaničnim lokacijama FIFA, Visa traži načine da unapredi svoju posvećenost podizanju života kroz moć sporta, kroz programe kao što je Finansijski fudbal (Financial Football), video igrice koja kombinuje zabavu i obrazovanje u virtuelnom fudbalskom turniru.

Related Posts