Osiguravači u Srbiji odgovorni prema klijentima

by Vesna Lapčić

Finansijske institucije, ali i druge kompanije u Srbiji, ubrzano se prilagođavaju novonastalim okolnostima uzrokovanim pandemijom vodeći računa o svojim klijentima i zaposlenima. Klijentima su omogućeni onlajn servisi, dok su zaposleni poslati na rad od kuće.

Kompanija Generali Osiguranje Srbija pozvala je sve svoje klijente da vode računa o svojoj sigurnosti, poštuju mere prevencije i sve svoje poslove u vezi sa osiguranjem završe od kuće. Kako bismo maksimalno zaštitili zdravlje naših klijenata i zaposlenih pozivamo klijente da koriste usluge dostupne putem interneta.

„Za sve poslove i pitanja u vezi sa osiguranjem klijentima su dostupne i različite digitalne mogućnosti na Generali sajtu www.generali.rs, Generali mobilna aplikacija, Kontakt centar dostupan 24/7 . Klijentima zdravstvenog osiguranja na raspolaganju je i Medic Call centar. Posebno ističeno da se svi odštetni zahtevi mogu podneti E-mailom ili telefonski, a klijentima će se u roku od 24 sata javiti stručno lice Generali Osiguranja Srbija i uputiti ih u dalji postupak“, naveli su u ovoj kompaniji.

„U cilju najvišeg stepena zaštite zdravlja zaposlenih, klijenata, poslovnih partnera i svih članova zajednice u kojoj živimo i radimo, UNIQA je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnosti poslovanja, a klijentima nastavak besprekornog servisa. Uz imperativ očuvanja zdravlja stanovništva, UNIQA je klijentima omogućila usluge bez neposrednog kontakta, kroz online servise dostupne 24 časa dnevno i telefonske linije u Kontakt centru“, saopštavaju iz UNIQA osiguranja.

„Žiteljima starijim od 60 godina, kompanija Dunav osiguranje će polise osiguranja dostavljati na kućnu adresu bez dodatnih troškova. Ukoliko je njihova polisa pred istekom ili se ukaže potreba za zaključenjem bilo koje vrste osiguravajuće zaštite, dovoljno je da se obrate našem кontakt centru. Šalteri za prodaju osiguranja u Beogradu biće otvoreni radnim danima od 8:30 do 16:30 časova, a u ostalim mestima u Srbiji u periodu od 8:00 do 16:00 časova. Službe za naknadu šteta sa strankama će raditi radnim danima od 10 do 14 časova, izuzev u hitnim slučajevima, kada će prijem i procenu šteta obavljati i mimo navedenog vremena“, navode u ovoj kompaniji.

Related Posts