Jedinsveni sajam dizajnera ovog vikenda u Beogradu: Ana Popović&Friends

by Vesna Lapčić

Jedanaesti sajam kreativnih brendova – Ana Popović Shoes & Friends Pop Up – održava se ovog vikenda u Domu omladine u Beogradu.

Ovaj svojevrsni sajam malih, kreativnih biznisa okupio je oko 40 brendova iz Srbije i regiona, koji na svoj osoben način stvaraju odeću, obuću, nakit, kozmetiku, modne dodatke, umetničke predmete i keramiku.

„Prezadovoljna sam, komentari su fantastični. Poseta je sjajna, prvog dana smo prodali oko 500 ulaznica, a pored toga sponzori su u okviru svojih paketa dobili određeni kontigent ulaznica. Cena je simblična, 200 dinara, i uz nju dolazi i kupon za kafu, mogućnost učestvovanja u nagradnoj igri, a deo sredstava odlazi i u humanitarne svrhe. Prvog dana je poseta bila fantastična, a i danas verujem da će biti tako“, kaže Ana Popović, organizator ovog jedinstvenog događaja u Srbiji.

Pored samog izlagačkog dela koji je ujedno i prodajni, sami učesnici su mogli da budu deo radionice „Kako preživeti sopstveni brend“ koju su jutros održali executive coach Nataša Kovačević i konsultant za komunikacije Aleksandar Bojić.

„Želeli smo da izlagačima ponudimo dodatnu vrednost sa jednim korisnim predavanjem sa konkretnim alatima koje mogu upotrebiti u sopstvenom poslovanju. Sledeći put planiramo da organizujemo više radionica paralelno sa održavanjem samog događaja“, dodala je Ana Popović.

Posetioci imaju priliku da posete i humanitarnu prodajnu izložbu Zadrugarstva, Udruženja za podršku osobama sa teškoćama u razvoju iz Kragujevca dok najmlađi mogu da se prijave (u nekoliko termina) na radionice robotike i lega Dečjeg inovacionog centra.

Jedan od izlagača je brend torbi i rančeva Berkesel koji postoji već 12 godina i koji su pokrenule dve sestre

„Prvi put sarađujemo sa Anom Popović i motivisalo nas je to što je reč o dizajnerskom bazaru koji gotovo da više i ne postoje. Što se tiče našeg brenda reč je o našim krojevima i dizajnu. Posetioci odlično reaguju, prezadovoljni smo posetom i prodajom, ali što je možda još važnije i samom organizacijom. Nikada nismo bile na bazaru koji je ovako dobro organizovan, a to zaista ne bih rekla tek tako“, kaže Gabriela Berkesel koja će vas na štandu dočekati sa svojom sestrom bliznakinjom Ildiko.

Sa njom se slaže i Ana Bojčić, suvlasnica brenda Škrabac koji postoji od 2014. godine.

„Kod Ane su uvek odabrani dizajneri jer pažljivo selektuje brendove koji će učestvovati na događaju. Organizacija je odlična, oduševljeni smo i nekim sistnicama poput poklončića koji su nas sačekali na štandovima, do dodatnih sadržaja koji nam mogu koristiti u poslovanju. I radionice za decu i humanitarni momenat čine ovaj događaj jedinstvenim. Marketi su obično festivalskog tipa bez tih sadržaja koji dodaju vrednost“, kaže Ana Bojčić i ističe da je veoma zadovoljna posetom.

„Drago mi je što dolaze ljudi koji su zaista ljubitelji dizajnerskih stvari i znaju na kakav događaj su došli i šta mogu da očekuju“, kaže ova preduzetnica.

Ovo je 11. događaj Ana Popović&Friends ali prvi u ovom obimu i koncipiran na ovaj način. Naredni je već zakazan za 15. i 16. mart u Domu omladine.

„Želim da ovim događajima Beograd postane grad o kojem preduzetnice iz regiona razmišljaju kao mesto gde žele da izlažu poput Zagreba, Ljubljane, Beča u kojima sam i sama izlagala. I sada imamo izlagače iz nekoliko zemalja regiona, ali se nadam da će ih naredni put biti i više. Dakle, moj plan je da imamo ovakav događaj dva puta godišnje“, istakla je Popović.

Related Posts