Nikola Stanišić, osnivač firme Forest Secret odnosno brenda Šumska tajna, kaže da je ova godina za njih bila odlična. Kao i u predhonim godinama i ove godine će imati dvostruki rast. – Za nas su takvi rezultati odlični ali i neophodni kod start ap firmi. Dosta nam je porastao izvoz i on sada već učestvuje sa 40 odsto u ukupnom prometu. To je odličan rezultat jer je deo naše strategije da nam izvoz bude dominantan. Ovu godinu ćemo pamtiti i po ulasku u Maxi prodavnice i otvaranje tri nova internacionalna tržišta Južne Koreje, Nemačke i Hrvatske. Najveći hendikep za naš brend od početka korona virisu i zatvaranja, pa i u ovoj godini je svakako to što ne možemo da radimo degustacije na prodajnim mestima. Uvek smo tom obliku promovisanja brenda davali veliki značaj i pokazao nam se kao najbolji, nadam se da ćemo sledeće godine moći ponovo da se vratimo u objekte i nastavimo tamo gde smo stali – kaže Stanišić u temi broja za magazin Ekonometar.
Potencijalne rizike prepoznaje najviše kod nestabilne cene sirovina kao i cene energenata koja raste iz dana u dan. – To može u narednom periodu da bude velike problem u mnogim industrijama pa i kod nas – kaže on.
U narednoj godini planiraju da znatno ojačaju tim i sa tim su već počeli . – Nedavno nam je stigao menadžer prodaje sa 14 godina radnog iskustva iz jedne multinacionalne kompanije, tako da su to stvari kojima se najviše radujemo – kaže Nikola Stanišić.
Bez obzira na to što veruje da će njegova firma i naredne godine postizati dobre rezultate, kada je reč o celokupnoj ekonomiji ne misli da je slika sjajna. – Hrana je ipak pokazala da je prioritet, pogotovo kategorija zdrave hrane u kojoj brend Šumska tajna posluje, ljudi su shvatili da moraju zdravo da se hrane da bi imali jak organizam. Mi smo dosta optimistični kada je 2022. godina u pitanju i planiramo da i u njoj zabeležimo eksponencijalni rast kao i do sada, otvorimo sva tžišta u regionu i polako krenemo i na ostale zemlje u EU – kaže Stanišić.