Multifunkcionalna aplikacija kompanije Glovo i kompanija Visa započeli su zajedničku saradnju u Srbiji, kako bi pružili podršku lokalnim trgovcima i komšijskim radnjama, koji su jedni od najpogođenijih pandemijom virusa COVID -19.
Naime, više od 500 malih radnji u 6 gradova okupiće se u namenskom prostoru Lokalni market, u okviru aplikacije Glovo, koju će obe kompanije snažno promovisati kroz svoje kampanje. Od početka decembra do sredine januara, podršku će dobiti picerije, poslastičarnice, vinski barovi, lokalne delikatesne radnje, restorani, pekare, apoteke i druge vrste malih biznisa i komšijskih radnji širom Srbije. Inicijativa uključuje komšijske radnje iz Beograda, Niša, Kragujevca, Pančeva, Novog Sada i Subotice.
Poslovna saradnja između kompanija Glovo i Visa koncipirana je tako da građanima tih gradova ponudi proizvode komšijskih radnji i podstakne kupovinu kod njih posebno tokom praznika. Drugi važan cilj ove saradnje je da malim trgovcima pomogne na putu digitalizacije, koja je od suštinskog značaja za razvoj njihovog poslovanja. Razvoj mora da bude umetnut u novi tržišni kontekst, kako na strani tražnje, tako i na strani ponude i podstaknut snažnim rastom lokalne potrošnje. Zato su kompanije Glovo i Visa ponudila građanima platformu preko aplikacije Glovo koja će ih povezati da kupuju kod svojih komšija na brz, bezbedan i efikasan način.
Nedavno objavljeni rezultati pokazali su da je broj narudžbina preko Glovo aplikacije zabeležio snažan rast u poređenju sa prethodnom godinom. Pored toga, beskontaktno plaćanje je trenutno poželjniji način plaćanja i u Srbiji i u Evropi, jer se dve od tri kupovine u prodavnicama obavljaju putem beskontaktne kartice.
„Pogoršavanje zdravstvene situacije radikalno je promenilo pristup malih komšijskih radnji i lokalnih prodavnica koje su morale da prilagode poslovanje, oslanjajući se mnogo više na digitalizaciju i digitalne kanale nego što je to bilo u prošlosti. Zbog toga dostava i e-trgovina postaju dva suštinska saveznika naročito u doba pandemije. Budući da potrošačima, koji se zbog bezbednosti sve teže odlučuju da fizički posete radnje, nudi pogodnost sigurnog primanja potrebnih proizvoda, a trgovcima virtualni izlog na kojem se mogu naći njihovi proizvodi, koji inače ne bi mogli da se pojave u kratkom periodu na mreži. Platforma poput naše nije ograničena na dostavu sa jedne tačke grada na drugu, već partnerima i korisnicima nudi tržište na komšijskom, lokalnom nivou,“ izjavio je Branimir Đurović, direktor Glovo Srbija.
„Kupovina od malih i srednjih preduzeća, predstavlja mnogo više od same nabavke proizvoda ili korišćenja usluge. Za preduzetnike koji ulažu svu energiju i rad u svoj biznis, podrška predstavlja potvrdu da se njihov trud isplatio i da ga je zajednica prepoznala. U ovoj godini pandemije upravo ovaj sektor je najviše ekonomski ugrožen, i sada je više nego ikad pre potrebno da ih ohrabrimo da nastave svoj put razvoja. Visa dugoročno podržava male i srednje biznise širom sveta, a naša saradnja sa Glovo tokom praznika je jedna od prilika da doprinesemo tom cilju. Pozivamo korisnike Visa kartica da nam se u tome kao i u prethodnom periodu, pridruže, jer njihova kupovina može da napravi razliku. Ova kampanja je deo šire inicijative #WhereYouShopMatters, u okviru koje pružamo preduzetnicima priliku da uz pomoć saveta, besplatnih edukativnih programa i posebnih ponuda i pogodnosti efikasnije započnu ili razviju svoje poslovanje”, dodao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.