„Triglav osiguranje“ nastavlja sa unapređenjem sistema menadžmenta kvaliteta u oblasti zadovoljstva korisnika, uskladivši se sa principima novog standarda SRPS ISO 10002:2019, koji se odnosi na efikasno upravljanje pritužbama i zaštitu prava osiguranika.
Prema proceni Republičke unije potrošača, „Triglav osiguranje“ i dalje zadovoljava sve neophodne uslove za pružanje najvišeg nivoa kvaliteta usluga osiguranja, uz posebnu pažnju o pravovremenom i profesionalnom postupanju sa prigovorima svojih klijenata.
Uz potvrdu o ispunjenosti uslova SRPS ISO 10002:2019, kompaniji je uručen i žig „Zaštićen potrošač“ – zakonom zaštićeni znak poverenja, namenjen klijentima kao garant da „Triglav osiguranje“ kontinuirano brine o svojim korisnicima i njihovom zadovoljstvu pruženim uslugama.
„Triglav osiguranje“ se i dalje vodi principima poverenja, odgovornosti i profesionalizma, nastavljajući da svojim klijentima pruža sigurna, pouzdana i kvalitetna osiguravajuća rešenja, sa fokusom na transparentnu i posvećenu komunikaciju u svim interakcijama sa osiguranicima.
