Softverska kompanija Ablera i IBM unapređuju iskustvo klijenata u osiguranju pomoću virtuelnog asistenta „Beth“

by Vesna Lapčić

IBM je objavio da je Ablera, bugarska kompanija specijalizovana za razvoj digitalnih usluga za preduzeća zasnovanih na AI/ML, izabrala IBM Garage kako bi stvorili „Beth“ – inteligentnog višejezičnog i višekanalnog virtuelnog asistenta za osiguravajuće kompanije, koji pokreće IBM Watson na IBM Cloudu.

Minimalni održivi proizvod (MVP) virtuelnog asistenta razvijen je za dve nedelje. Dodatno napravljen na ovoj osnovi, Ablerin inteligentni virtuelni asistent Beth podržava interakciju osiguravajućih društava sa svojim klijentima, agentima i zaposlenima i pomaže im u brzoj i jednostavnoj obradi opštih i specifičnih zadataka poput ponude, prijave štete (FNOL), automatskog procesuiranja zahteva u realnom vremenu 24/7/365, oponašajući ljudsku komunikaciju sa krajnjim korisnikom.

Beth će provesti kupce kroz proces osiguranja kako bi kompletirali svoje zahteve i zadatke u roku od nekoliko minuta, uklanjajući moguće neprijatnosti u korisničkom iskustvu.

Korisnici mogu odmah da komuniciraju sa Beth na svojim maternjim jezicima i da dobiju podršku putem različitih kanala (platforme za razmenu poruka, veb, aplikacije) sa bilo kog uređaja.

Beth je obučena da razume različita pitanja postavljena na različite načine, da prepoznaje namere i pruža personalizovane i prilagođene odgovore i savete, izvlačeći potrebne informacije iz različitih izvora sa kojima je integrisana (osnovni sistem osiguravača, finansijski sistem, menadžment za odnose sa mušterijama (CRM) itd.).

Beth je obučena i već se može upotrebiti za sve poslovne linije ličnog neživotnog osiguranja (motorna vozila, kuće, putovanja), dok je zdravstveno i komercijalno osiguranje u planu Ablere za sledeću godinu.

„IBM Garage je doneo skalabilnost u naše procese i proizvod. Sa našom stručnošću na evropskom tržištu osiguranja uparenom sa idejom o proizvodu koji pokreće veštačka inteligencija, bio nam je potreban pouzdan partner sa resursima koji će nam pomoći da svoju ideju pretvorimo u stvarnost“, rekao je osnivač i izvršni direktor Ablere, Anri Levi (Anry Levy).

Beth koristi IBM Watson Assistant i IBM Watson Language Translation. Sve IBM Watson usluge su hostovane u  IBM Cloudu koji nudi različite alate i servise s visokim nivoom zaštite i bezbednosti.

Stručnjaci Ablere i IBM-a, koji uključuju stručnjake za domene, inženjere, istraživače i programere zajedno su osmislili minimalni održivi proizvod (MVP) koristeći IBM Garage Style pristup fokusirajući se pricinpima Consult on Demand.

Zajedno sa Ablerom i IBM-ovim stručnjacima, tim iz ALSO Bugarska, IBM Value Add Distributor, učestvovao je kao partner u projektu pružajući usluge podrške tokom čitavog angažmana.

„IBM je ponosan što ima priliku da pruži podršku Ableri u razvoju ovog rešenja i naprednih usluga njenim korisnicima širom sveta“, rekao je generalni direktor IBM-a za Jugoistočnu Evropu Johanes (Johannes) Maurer. „Praktično preko noći, širenje COVID-19 promenilo je čitav pejzaž u kom posluju organizacije širom sveta. Kako  bi ubrzale put svoje digitalne transformacije, sve veći broj organizacija koristi IBM Garage: IBM-ov pristup za brzo pronalaženje inovacija, kao i za transformisanje organizacija iznutra prema spolja. Od početka godine, broj angažmana IBM Garage popeo se sa skoro 300 na preko 1500, u različitim industrijama.“

Related Posts