UniCredit Banka svojim klijentima preporučuje korišćenje digitalnih kanala od početka pandemije, kako bi smanjila potrebu za fizičkim kontaktom i na taj način doprinela spečavanju širenja virusa. Čak i onima koji nisu prethodno koristili te usluge, banka je obezbedila instaliranje mobilne aplikacije bez dolaska u ekspozituru, omogućivši kratku obuku online. Dodatno, otvorene su i posebne telefonske linije kako bi novi korisnici što brže prešli na digitalno obavljanje bankarskih transakcija.
Feza Tan, predsednica Izvršnog odbora UniCredit Banke je ovim povodom izjavila: „Prema analizama korišćenja mobilnog bankarstva UniCredit Banke, broj trasnakcija tokom marta, u poređenju sa istim periodom prethodne godine, zabeležio je rast od 71%, dok je broj registrovanih korisnika ove usluge porastao za 30%. Takođe, zahvaljujući našoj mreži multifunkcionalnih bankomata na kojima je moguća i uplata pazara, zabeležen je rast volumena uplata za oko 25%, čime smo podržali male privrednike i zanatlije u svakodnevnom obavljanju bankarskih poslova. Takođe bih želela da pomenem i pravoremene reakcije i proaktivne mere Narodne banke Srbije sa ciljem da se sačuva stabilnost finansijskog sistema i da se pruži podrška građanima, penzionerima i privredi. Važno je da istaknem da su zajedničkim snagama banke nastavile da uslužuju klijente i zahvaljujući kontinuitetu poslovanja mi smo spremni da se lako prebacimo na novo poglavlje.“
UniCredit Banka se vrlo brzo prilagodila novonastaloj situaciji, jer je u prethodnom periodu uložila značajna sredstva i vreme za unapređenje digitalnih kanala. Takođe, naši najstariji sugrađani penzije, obnovljene kartice i čekove dobijaju na kućnu adresu. Na ovaj način banka je pokazala da je sposobna da se uhvati u koštac sa svim izazovima, da se prilagodi svakoj nepredviđenoj situaciji i da nauči nešto novo.