Pomoćnica direktora Kancelarije za IT i eUpravu, Biljana Marić i član Izvršnog odbora OTP banke zadužen za poslovanje sa stanovništvom, Vuk Kosovac, i projektni menadžer OTP banke, Bojan Pokrajac prisustvovali su danas predstavljanju nove usluge ove banke koja putem svojih aplikacija za mobilno i elektronsko bankarstvo omogućava jednostavno povezivanje sa eUpravom i dostupnost svih usluga javne uprave bez odlaska na šaltere.
„OTP banka je još jedna od banaka na tržištu Srbije koja je u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu omogućila izdavanje parametara za aktivaciju mobilne aplikacije ConsentID kroz mobilnu aplikaciju. Na ovaj način građanima je omogućeno generisanje kvalifikovanog elektronskog sertifikata u klaudu, kao i puna dostupnost usluga Portala eUprave i drugih portala na koji se građani i privreda prijavljuju ovim načinom prijave. Parametri za aktivaciju mobilne aplikacije ConsentID se izdaju besplatno kako fizičkim odlaskom na više od 1.000 šaltera širom Srbije, ali i digitalnim putem korisnicima banke Inteza i OTP. Građani i privreda mogu da se prijave na Portal eUprava u bilo kom trenutku, bez odlaska na šaltere, da ne budu više kuriri koji idu od institucije do institucije i da do određene usluge dolaze mnogo brže i jednostavnije, ne gubeći vreme čekajući neophodnu dokumentaciju“, rekla je Biljana Marić i dodala da blizu 2,5 miliona registrovanih eGrađana koristi na stotine različitih elektronskih usluga na Portalu eUprava.
Na događaju povodom predstavljanje ove usluge, Bojan Pokrajac, projektni menadžer u OTP banci, istakao je da ova banka, kao lider na bankarskom tržištu Srbije i pouzdan partner u digitalnoj transformaciji, neprestano unapređuje svoje usluge kako bi omogućila klijentima jednostavnije, sigurnije i efikasnije poslovanje.
„Naš cilj je bio da klijentima Banke ponudimo inovativno rešenje koje će olakšati svakodnevne poslovne procese, uštedeti vreme i obezbediti visok nivo sigurnosti. Upravo Kvalifikovani elektronski sertifikat u klaudu to nudi jer omogućuje digitalno potpisivanje i verifikaciju dokumenata. Od 16. januara 2025. godine, ova usluga je dostupna za sve naše klijente putem OTP m-bank aplikacije čime se dodatno unapređuje korisničko iskustvo i doprinosi ubrzanju digitalne transformacije u bankarskom sektoru. Broj korisnika ove usluge kontinuirano raste što savršeno ilustruje prednosti koje donosi u svakodnevnom poslovanju. Nastavićemo da postavljamo standarde u domenu digitalnih i finansijskih usluga, pružajući klijentima inovativna rešenja koja odgovaraju savremenim potrebama“, izjavio je Pokrajac.