Privredna komora Srbije (PKS) i kompanija Generali osiguranje Srbija, pokrenuli su kampanju „Osnaži se – kreni u biznis“ sa ciljem unapređenja ženskog preduzetništva i ekonomskog osnaživanja žena.
„Danas je u vlasništvu dama 35 odsto kompanija u Srbiji, cilj nam je da taj broj bude veći i da se u biznisu izjednače žene i muškarci“, istakla je, na konferenciji za medije, Branislava Simanić, direktorka Sektora preduzetništva PKS.
Simanić objašnjava da će projekat obuhvatiti organizaciju besplatnih radionica, konferencije i okrugle stolove kako bi preduzetnice, kao i one žene koje planiraju pokretanje biznisa, stekle što bolju i kvalitetniju edukaciju.
„Cilj nam je da naše preduzetnice, uz podršku PKS i Sekcije za žensko preduzetništvo, što lakše prebrode početničke izazove u poslovanju“, rekla je predstavnica PKS.
Nataša Đurđević, direktorka Direkcije za korporativne komunikacije Generali osiguranja Srbija, ukazuje da je održivo i društveno odgovorno poslovanje misija ove kompanije koja veliku pažnju posvećuje ravnopravnosti polova i inkluziji.
Imamo više od 50 odsto žena u menadžmentu i uvek smo otvoreni za sve aktivnosti podrške ženskom preduzetništvu, dodala je Đurđević.
Tokom pet godina od osnivanja Sekcije za žensko preduzetništvo PKS bili smo podrška velikom broju preduzetnica kroz kvalitetne edukacije koje smo im pružili, pomoć pri izlasku na nova tržišta, izgradnju brenda, a pre svega kroz mentorske programe prenoseći naša iskustva, podseća preduzetnica Dušanka Kovačević, potpredsednica Sekcije za žensko preduzetništvo PKS.
Ona je najavila veliku konferenciju posvećenu ženskom preduzetništvu na jesen sa ciljem umrežavanja preduzetnica i internacionalizacije njihovog biznisa.
Danas je u Komori predstavljena i prva aktivnost u okviru kampanje, a to je „Vodič za digitalne nomade: Srbija“. Vodič je namenjen inostranim preduzetnicima, mladima koji koriste digitalne tehnologije za obavljanje svog posla istovremeno putujući svetom.