Stupanjem na snagu Zakona o elektronskom fakturisanju, upravljanje elektronskim fakturama postalo je osnova poslovanja svih pravnih lica. Prepoznavši važnost brzih i efikasnih rešenja u ovoj oblasti, Erste Banka uvela je uslugu eFaktoringa putem aplikacije ePismonoša. Od sada sva pravna lica – klijenti Banke mogu koristiti ovu finansijsku uslugu koja omogućava otkup potraživanja putem elektronske razmene dokumentacije, pružajući efikasnost i sigurnost u ovom ključnom procesu poslovanja.
„Usluga eFaktoringa je unapređenje naše ponude i odraz stalnog nastojanja da odgovorimo na potrebe naših klijenata i pružimo im efikasna rešenja koja podržavaju njihov rast i uspeh. Potrudili smo se da im omogućimo jednostavno aktiviranje ove usluge. Nakon što sa Bankom potpišu ugovor o faktoring limitu, mogu da aktiviraju uslugu eFaktoringa putem aplikacije ePismonoša, koja pruža intuitivan i siguran način za komunikaciju sa našim timom. Korisnici zatim mogu da pošalju zahtev za otkup potraživanja Banci, uz digitalnu razmenu potrebne dokumentacije, a kada faktoring bude realizovan, dokumentacija se arhivira u okviru aplikacije na siguran način,“ objasnila je Jasmina Šarić, direktorka Sektora za upravljanje korporativnim proizvodima i poslovima Erste Banke. „Benefiti su brojni i za korisnike i za Banku – za realizaciju nije potreban nijedan papir i ceo proces se odvija potpuno digitalno, a u skladu sa zakonskom regulativom. Ovakvim pristupom drastično smanjujemo vreme za realizaciju, značajno štedimo novac i doprinosimo poboljšanju finansijskog zdravlja naših klijenata,“ istakla je ona i dodala da je ova usluga dostupna kako za korisnike koji žele da Banci ustupe svoja potraživanja, tako i za klijente koji sa Bankom imaju zaključen ugovor o limitu za obrnuti faktoring.
Prelazak sa papirnih na elektronske fakture ima brojne prednosti, poput značajne uštede na vremenu i resursima, dok se rizik od grešaka svodi na minimum. Jedna od posebnih pogodnosti je upravo i mogućnost eFaktoringa, gde elektronske fakture postaju osnova za efikasnu i sigurnu realizaciju otkupa potraživanja.
Banka je odlučila da uslugu eFaktoringa omogući preko platforme ePismonoša koja dovodi do bržeg i jednostavnijeg pristupa obrtnim sredstvima, uklanjajući potrebu za razmenom dokumenata u papirnom obliku, što utiče na smanjenje troškova klijenata. Korišćenje aplikacije je jednostavno. Nije potrebna instalacija – dovoljno je da korisnici imaju stabilnu internet konekciju i da se uloguju koristeći svoje kredencijale. Sve ove pogodnosti čine ePismonošu odličnim rešenjem za sigurno i ekonomično upravljanje dokumentima u poslovanju, kao i za komunikaciju sa Bankom prilikom realizacije zahteva za otkup potraživanja.