50
IKEA Srbija beleži rast prodaje od 8,7 odsto u fiskalnoj 2024. godini, dok je broj prodatih proizvoda porastao za impresivnih 17,7% u poređenju sa prethodnom godinom. Tokom godine je uloženo više od 7,6 miliona evra u dugoročno snižavanje cena gotovo polovine asortimana, što je takođe uticalo na dobre rezultate i jačanje poverenja kupaca. Ove rezultate je predstavio Aleksandar Rajčević, novi direktor tržišta u IKEA Srbija, koji na ovu poziciju stupa nakon 17 godina provedenih u kompaniji.
Nastavljajući sa razvojem poslovanja, IKEA proširuje Studio za planiranje na Novom Beogradu, i najavljuje širenje logističkih kapaciteta robne kuće u Bubanj Potoku. Od 8. maja, očekuju kupce u Studiju za planiranje na Novom Beogradu, gde će od sada biti dostupno do 100 različitih proizvoda za uređenje doma koji će moći da se kupe na licu mesta. Na istoj lokaciji otvoren je i dostavni centar, koji će funkcionisati kao mesto za preuzimanje i povraćaj proizvoda, čime se kupcima omogućava dodatna fleksibilnost prilikom online kupovine. „Pored proširenja postojećeg Studija za planiranje na Novom Beogradu, naša ambicija je da do kraja 2025. godine otvorimo i novi studio u Čačku, uz uslov dobijanja svih potrebnih dozvola“, izjavio je Aleksandar Rajčević i dodao da se paralelno radi i na planiranju širenja magacinskog i kancelarijskog prostora, kao i zone za prijem robe u robnoj kući u Beogradu.

Rajčević će biti odgovoran za vođenje i nadgledanje celokupnog poslovanja kompanije IKEA Srbija, što uključuje robnu kuću u Beogradu, IKEA dostavne centre u Novom Sadu i Nišu, kao i dva Studija za planiranje, na Novom Beogradu i u Novom Sadu.
„Raduje me što ću još bliže raditi sa sjajnim timom, koji već godinama dosledno i uspešno radi na unapređenju i razvoju IKEA Srbija. Naši dosadašnji rezultati i ambiciozni planovi za budućnost nas obavezuju da sa istom predanošću nastavimo da radimo na ostvarenju naše vizije – da stvorimo bolju svakodnevicu za što više ljudi. Fokusiraćemo se na to da rešenja za opremanje doma učinimo još pristupačnijim, uz jačanje onlajn prodaje i razvoj manjih prodajnih formata bližih našim kupcima“, istakao je Aleksandar Rajčević.